Geplaatst 16 mei 20169 jr. Deze advertentie zag ik op Marktplaats. Wat moet ik hiervan denken? http://link.marktplaats.nl/m1051376693 gr.thijs
Geplaatst 16 mei 20169 jr. Alleen al het feit dat wordt gesproken over "tussen 1960 en 1980" doet mij mijn wenkbrauwen fronsen... 16 mei 20169 jr. bewerkt door Piet van der Vooren
Geplaatst 16 mei 20169 jr. als het van Veronica was dan zou je toch wel een stempel verwachten ,ook zie ik lp"s van Ernst Mosch en Marco Bakker kan me niet voorstellen dat ze dat op de radio draaiden jan
Geplaatst 16 mei 20169 jr. Dit soort repertoire hadden we niet aan boord. Ach, het is zo lang geleden, er zijn veel mensen"wie weet dat nog?"….. En zo veel lp's waren er niet aan boord. Kijk maar. Onzin dus,
Geplaatst 16 mei 20169 jr. "Koren en koralen uit de Mattheus Passion' zit er ook bij, zie ik. En 'Krontjong music from Indonesia'. Ja, die hadden ze vast en zeker aan boord van de Norderney...
Geplaatst 16 mei 20169 jr. Waar ze ook hebben gestaan, ik zie alleen een gemiddelde berg ouwe meuk die je in iedere kringloop-winkel in veelvoud weg kan trammen.
Geplaatst 16 mei 20169 jr. Moody Blue van Elvis? Ik zie tussen alle shit één LP waar Veronica op staat met het handschrift van iemand uit de discotheek en wat je in het Veronica blad tegenkwam bij de afbeeldingen van de LP besprekingen.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.