Geplaatst 17 mei 20169 jr. Populair bericht VARA-R3-19860930-1400-1500-PeterHolland-HollandsHandwerk Opname uit het archief van Ton van Draanen.
Geplaatst 17 mei 20169 jr. Het einde van een heel mooie serie programma's, die in 1980 begon. Het meeste plezier beleefde ik eraan toen het programma nog niet de titel 'Hollands Handwerk' had en als 'Peter-Holland-Erik Post' werd uitgezonden van 13.00 tot 15.30 uur. Destijds had ik trouwens geen idee dat dit twee oud-Noordzee-collega's waren. Edwin.
Geplaatst 17 mei 20169 jr. Hopelijk komt Peter Holland nog langs in de KX-serie. Hij draaide lekkere muziek en ik vond de komische intermezzo's in Hollands Handwerk vaak erg leuk (bv de familie Kachel).
Geplaatst 17 mei 20169 jr. 1 uur geleden zei Sylvester: Hopelijk komt Peter Holland nog langs in de KX-serie. Hij draaide lekkere muziek en ik vond de komische intermezzo's in Hollands Handwerk vaak erg leuk (bv de familie Kachel). Staat hoog op de verlanglijst. Lijntjes staan uit, of t lukt is nog niet zeker.
Geplaatst 17 mei 20169 jr. 3 uur geleden zei rauhfaser: Staat hoog op de verlanglijst. Lijntjes staan uit, of t lukt is nog niet zeker. Dát zou écht geweldig zijn, ook één van mijn favoriete dj's ! (ook leuk om te horen dat Ruud de Wild komt)
Geplaatst 25 januari 20232 jr. Populair bericht Hieronder twee links naar een aantal intermezzo's van Peter Holland met o.a. "de familie Kachel" en "Knijpstra, de rector van de school van uw zoontje Bart". Ik ben al zo lang op zoek naar meer van deze intermezzo's. Heb ooit geprobeerd om Peter zelf een mail hierover te sturen maar kreeg helaas nooit antwoord. Geniet van deze en ik hoop dat er door iemand meer wordt ge-upload. https://www12.zippyshare.com/v/yq9flkkx/file.html https://www12.zippyshare.com/v/QovYjBTe/file.html Groetjes, Dick64
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.