Spring naar bijdragen

[Norderney192] 28 mei 2016: Radiodag in Gistel, Belgïe


Aanbevolen berichten

​Vrienden,

Het programma wat we hebben gemaakt op de Radiodag in Belgïe kon door een technisch probleem gisteravond helaas niet uitgezonden worden.

Donderdagavond a.s. om 20 uur in de herkansing bij 192 radio.

www.192radio.nl

Please login or register to see this link.

… Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link. Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Jean-Pierre De Zeerover:

Jammer maar de herkansing heb ik vergeten op te nemen!

Jean-Pierre

Hoe is dat mogelijk dan? De herkansing is toch pas vanavond om 20.00 uur?

 

Overigens Marc Decoster heeft ook opnames gemaakt van de radiodag en die staan als herbeluisterbestanden op de site van miamigo40.be:

Please login or register to see this link.

 

Gr, Melle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Melle

bedankt voor de opmerking-vraag

ik lees je bericht nu net om 23.58 uur net als het voorbij is

Op de MiAmigo40 website heb ik het niet opgemerkt dat Marc ze ter beschikking al opgezet had

Ondertussen zijn files naar Golden Radio gestuurd  door een clublid voor op de server te zetten

Zie dat het 160 bits is en van Marc 320 bits

Dus gaan we ze toch downloaden de 320 bits!

 

Kennelijk in verwarring geweest.  Met 192 radio in de zaal aldaar bij de standen waar de studio stond en de platendraaiers oa en ik dacht aan eigen muziek  en programma van daaruit door 192 radio

ik begrijp dat ik het moet houden bij Timon Schellevis

 

De ziekte die ik heb kan verwarring tot gevolg geven vooral bij drukte of optredend verminderd oogzicht

Gevolg van als mijn rechter ooglid durft te zakken door een spier en verlammings ziekte aan de oogleden

Verleden week kon ik wat dagen de kleine computer letterkes niet meer zien of heel moeilijk bv de email adressen

Helaas 100 percent patient van de Mystenia Gravis ziekte sinds 2012

Vroeger maakte ik heel zelden een fout, nu is dat 3 5 keer controleren en dan toch nog achteraf zien dat je een fout maakte.

 

Ik was ook aanwezig op de radiodag dat voor mij een topper was.

Voor 1 keer niet ver van mijn huis rijden na inname van 10 pillen medicatie viel het beste mee

Maar goed, blij dat ik aanwezig was

Na ook wat boeken gekocht te hebben aan de stand van Museum Rock-Art dan later huiswaarts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6408
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    jac76
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.