Posted June 5, 20168 yr Dag allemaal, Naast de prachtige oude radio-uitzendingen die hier worden aangeboden (waarvoor dank!), mis ik nog moois van Radio 538 uit de jaren 90. Volgens mij ligt de interesse van de gemiddelde bezoeker hier niet zo bij de jaren 90 en/of niet bij 538. Dat is begrijpelijk, iedereen heeft zo zijn eigen jeugdjaren gehad in allemaal verschillende periodes. Toch wil ik graag een oproep doen: wie heeft of kent iemand met opnames van Radio 538 uit de jaren 90? Als dat op cassette of op andere dragers zijn, dan wil ik het met liefde voor diegene digitaliseren en daarna krijgt diegene het natuurlijk netjes terug. Ik zou er heel blij mee zijn, dus wie helpt? Groeten, PD
June 5, 20168 yr Hallo Pieter Je zoek alleen programma's op cassette's Maar ik heb programma's die de laatste jaren en jaren door het forum werdt aangeboden Ik vermoed dat je daar niks aan heb. 6 programma's uit 1992 8 programma's uit 1993 7 programma's uit 1994 5 programma's uit 1995 5 programma's uit 1996 3 programma's uit 1997 4 programma's uit 1999 Groeten Peter Serbia
June 5, 20168 yr Author Dag Peter, Nee, ik zoek niet alleen cassettes, maar mochten mensen cassettes hebben en die niet kunnen aanbieden hier, kan ik ze digitaliseren. Die programma's die hier al zijn aangeboden, mogen die nog een keer?
June 6, 20168 yr Author Hoi Onno, Dank je wel, die heb ik alleen al. Maar toch fijn dat je mee denkt. Het gaat me juist om meer reguliere programma's. Dus The Jungle, Wouter vd Goes, Niels Hoogland, Wessel van Diepen, Top 40 met Erik of Rick, enzovoorts.
June 7, 20168 yr Hi Pieter, Thanks voor je oproep, ik ben precies naar dezelfde programma's op zoek. Helaas heb ik zelf niets op casette en ook alleen de top 100's. Ik hoop dat er iemand nog ander materiaal heeft! Groet Daniel
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.