Geplaatst 22 augustus 20169 jr. Toots zijn mondharmonica was te horen in vele tunes maar wist je ook dat hij te horen was in een infotune die Frits Spits gebruikte tijdens De Nationale Hitparade beginjaren 80? De tune kwam van de soundtrack "The Wiz" hoor maar,... R.I.P. Toots,....
Geplaatst 22 augustus 20169 jr. Las net via internet Eén TV de VRT dus nu vanavond: 23:10 uur Toots Thielemans Toots Thielemans Optreden van Toots Thielemans op Jazz Middelheim 2008. De Belgische mondharmonicalegende wordt begeleid door het Kenny Werner Quartet. Dat is zijn trouwe pianobegeleider Kenny Werner, Johannes Weidenmueller (bas), Cindy Blackman (drums) en saxofonist David Sanchez. Toots Thielemans brengt nummers als In your own sweet way, Summertime, Time Remembered - Very Early en zijn wereldberoemde Bluesette. Voor het publiek van Jazz Middelheim gaf hij graag nog enkele bisnummers, met o.a. What a wonderful world en Ne me Quitte pas. VTM om 2330 uur een special, voor zover ik het begreep deze middag in het nieuws Ik ga kiezen denk ik om VTM op te nemen . Eén Tv kan dan helaas niet om op te nemen of hier later aan te bieden Jean-Pierre
Geplaatst 23 augustus 20169 jr. Ik heb de mazzel gehad om "Toots" een aantal keren te mogen ontmoeten bij ons programma Sesjun. En geweldig aardige man zonder enige kapsones. Kom daar maar eens om tegenwoordig bij de eerste de beste aankomende "ster'.
Geplaatst 23 augustus 20169 jr. 3 uur geleden zei Juul: Ik heb de mazzel gehad om "Toots" een aantal keren te mogen ontmoeten bij ons programma Sesjun. En geweldig aardige man zonder enige kapsones. Kom daar maar eens om tegenwoordig bij de eerste de beste aankomende "ster'. Hierbij Juul voor jou! Ik dacht aan jou en ook vroeg ik me af, zou Juul hem ooit ontmoet hebben en gokte ja! Ik dacht al verdorie. ..waar blijft een reactie van Juul Mooi dat je hem ooit ontmoette! Ook de rest van de radiolovers kan dit downloaden Bestanden (1,13 GB totaal) VTM - 20160822 - 2332-2412 - VTM Zomerspecial - Toots Thielemans.mpg Wordt verwijderd op 30 augustus 2016 Download-link https://we.tl/vCU2YBQYHQ Vriendelijke groeten, Jean-Pierre Nota: Nog bijgevoegd: Bestanden (186 MB totaal) VRT TV1 - 20160822 - Nieuws - Toots Thielemans Overleden.mpg Wordt verwijderd op 30 augustus 2016 Download-linkhttps://we.tl/vPEEmoeCPT 23 augustus 20169 jr. bewerkt door Jean-Pierre De Zeerover bijvoeging file
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.