Spring naar bijdragen

WLS, 8-11-1981, Luc de Groot, 14-15


martinja

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

Leuk Luc de Groot. Waar is de tijd in zijn Café te Aalst het radiopraatcCafé. Gezellige dagen, ook met hapjes o.a. van de hand van Ronny & Martine. Ik werd daar altijd zeer vriendelijk ontvangen en behandeld bij den Mario.        Veel verhalen gehoord over de begindagen van de nederlandstalige Radio Contact en ook Maeva. Veel plakboeken met foto's gezien en ander mooi materiaal.  Je vraagt je af wat zijn moeder of familie ermee gedaan heeft. 

 

In zijn café gingen de 1e radiodagen door van de nieuwe RadioVisie club die een kort bestaan had en stilzwijgend werd opgegeven en een stille dood stierf. Ik ben blij dat ik het heb mogen meemaken, ook de radiodagen buiten de Radiovisie club achteraf door hemzelf prive georganiseerd. Hij belde gewoon wat mensen op enz..

 

Het blijft me nog altijd bij dat hij zich vereerd voelde en zo gelukkig was toen ik hem wat zeezender boeken schonk en radiobladen.  Als de eeuwige jachtvelden mochten bestaan, dan hoop ik dat hij daar radio contact sticht en platen draait voor al de radiojongens .

 

Jean-Pierre

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.