Geplaatst 3 december 20169 jr. Van de Golden Radio NL server Multiplex 95 Mhz Aalsmeer NL - 02051980 - Johan Visser Part 1 (Mi-Amigo Offshore DJ) Multiplex 95 Mhz Aalsmeer NL - 02051980 - Johan Visser Part 2 (Mi-Amigo Offshore DJ)
Geplaatst 3 december 20169 jr. Aaaaaaaaaah dat was de tijd dat ik ook aan het multiplexen was (Amstelveen)
Geplaatst 3 december 20169 jr. Mooie tijd was dat, met de komst van de 27MC totaal verdwenen Kennissen/vrienden van mij kaapten snachts de vrije kanalen van de Kabel TV om TV programma's uit te zenden Met milliwattjes uitrichten op de hoogste flat van Amstelveen (Groenhof) waar die grote relay TV antenne's op stonden: het signaal gratis doorgestuurd via de kabelTV. Op de radio was alles boven de 100 MHz op de FM letterlijk bezaaid met piraten, hoe meer vermogen hoe harder. Stereocoders deden hun intrede, ic-tjes heetten de chips. Een radio/elektronikazaak in Wormerveer had de serienummers wegge-etst om namaken van die coders te voorkomen. Wat een tijd wat een tijd MJA 3 december 20169 jr. bewerkt door Omnivoor heten? heetten!
Geplaatst 3 december 20169 jr. Auteur Wat is dat lekker om te lezen en ik herken het wel zeker ja. Hier in de stad werd er niet gericht op hoge flats -dat ging hier niet zo met de kabeltv. Het waren leuke jaren en er was nog geen internet
Geplaatst 3 december 20169 jr. Het leuke is dat het genoemde postbusnummer (246) nog steeds bestaat. Na MMA en MRA (Music Radio Aalsmeer) nu van Radio Aalsmeer. Dat postbusnummer heeft een lange historie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.