Geplaatst 17 januari17 jan Op 3-11-2017 om 09:04 zei rauhfaser: Ik heb die opnames allemaal wel, maar moet daarvoor cassettes digitaliseren. Staat op de lijst... Ha Rauhfaser, ben je hier toevallig nog ooit aan toegekomen....ben nog steeds op zoek naar 'Draai Er Niet Omheen' van de band Uit Je Bol. ... Zie zojuist dat die in 2023 op YouTube geplaatst is...én op spotify....het moet niet gekker worden 17 januari17 jan bewerkt door arno
Geplaatst 17 januari17 jan 38 minuten geleden zei arno: Ha Rauhfaser, ben je hier toevallig nog ooit aan toegekomen....ben nog steeds op zoek naar 'Draai Er Niet Omheen' van de band Uit Je Bol. ... Zie zojuist dat die in 2023 op YouTube geplaatst is...én op spotify....het moet niet gekker worden Dag Arno, Ik kan kwalijk zeggen dat ik er 7 jaar lang geen tijd voor heb gehad. Inmiddels is een groot deel van mijn cassettes gedigitaliseerd, ik zal zoeken of deze er bij staat. Edwin
Geplaatst 17 januari17 jan Auteur Alles van de Vara Dinsdag jaren 80 en Zoekplaatje jaren 70 is meer dan welkom
Geplaatst 17 januari17 jan 1 uur geleden zei rauhfaser: Dag Arno, Ik kan kwalijk zeggen dat ik er 7 jaar lang geen tijd voor heb gehad. Inmiddels is een groot deel van mijn cassettes gedigitaliseerd, ik zal zoeken of deze er bij staat. Edwin EDIT: ik heb de collectie downloads nagelopen, maar hij zit er helaas niet bij. Je moet het zo zien, ik heb iets van 600 cassettes, opgenomen tussen circa 1980 en 1990, die ik heb laten digitaliseren. Degene die dit heeft gedaan, doet dit vaker. Veel tapes jengelden en waren niet meer goed draaibaar, waaronder kennelijk deze. Ik haal de dozen binnenkort een keer terug en zal dan kijken of ik er zelf bij een aantal nog wel geluid uit krijg. Edwin
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.