Geplaatst 1 januari 20178 jr. Op dit moment op Radio 1 50 jaar Langs de lijn. Veel oude fragmenten en presentatoren
Geplaatst 1 januari 20178 jr. Een stukje in de Leidse Courant van 31-12-1966 waarin melding wordt gemaakt van het nieuwe radio-programma over sport "Langs de Lijn". Gr, Melle
Geplaatst 1 januari 20178 jr. Hierbij de uitzending van vanmiddag. Op onderstaande link zijn alle 5 de uren te vinden. Veel plezier ermee! https://michajans.stackstorage.com/s/yatTbHa0XVgnxDE
Geplaatst 1 januari 20178 jr. Dank je wel Micha, ik kon alleen van 3 tot 6 luisteren, dus ik ben blij dat ik nu alle uren compleet heb.
Geplaatst 1 januari 20178 jr. En………gedurende dit hele jaar gaan ze bijzondere dingen uit het archief laten horen heren………………. Dus, voor wie het leuk vindt, is er werk aan de winkel.
Geplaatst 1 januari 20178 jr. Ha Juul, zou leuk zijn, maar dat doen ze gedurende de uitzendingen geloof ik. Alleen enige bijzondere uitzendingen neem ik op
Geplaatst 1 januari 20178 jr. 12 minuten geleden zei michajans: Ha Juul, zou leuk zijn, maar dat doen ze gedurende de uitzendingen geloof ik. Alleen enige bijzondere uitzendingen neem ik op Dat is juist Mischa.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.