Geplaatst 3 januari 20179 jr. "Mapje" met uitzendingen van Ferry Maat op RNI. Ik heb geen tijd om het uit te zoeken, te sorteren en te controleren. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 11 januari 20179 jr. Bedankt voor dit aanbod, Platenruiter. Deel 1 heb ik helaas gemist. Zaten daar misschien FM of studio opnamen tussen van RNI Top 50('s)?
Geplaatst 12 januari 20179 jr. Bij deze in de herhaling. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Met dank aan Platenruiter. Link geldig tot 19-jan.-2017. Groet Henk.
Geplaatst 12 januari 20179 jr. Hartelijk dank voor het herplaatsen, Henk! Platenruiter bedankt voor deze opnamen. Het is een mooie verzameling programma's van Ferry Maat, een van m'n favoriete DJ's.
Geplaatst 19 januari 20179 jr. On 17/01/2017 at 1:29 AM, Jean-Pierre De Zeerover said: Ik heb helaas deel 2 gemist Kan iemand Helpen? Jean-Pierre Hier is de link : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Met dank aan Platenruiter Gr, Eric 19 januari 20179 jr. bewerkt door erco59
Geplaatst 24 januari 20179 jr. Zou deel 1 nog een keer geplaatst kunnen worden ? Was beide keren net te laat. Bedankt en groet, Hans
Geplaatst 13 februari 20179 jr. Auteur Deel 3 Dit keer op veler verzoek via Zippyshare Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.