Geplaatst 13 januari 20178 jr. Voor wie het nog niet weet, ik heb mooie Veronica opnamen op het andere forum geplaatst. Eindelijk goede versie (op laatste half uur na) van de Top 100 AT van 25-09-1968 en Veronica 22-06-1968 compleet van 07.00 - 20.00 incl tipparade met Rob Out. Rob
Geplaatst 13 januari 20178 jr. Heel mooi dat je opnames aanbied op een ander forum, maar waarom plaats je ze niet (ook) hier?
Geplaatst 14 januari 20178 jr. Ik ken dat andere forum niet. Nee, ik zou het op dit moment niet weten, ik kijk altijd hier, maar ben wel benieuwd welke bedoeld wordt.
Geplaatst 14 januari 20178 jr. 2 uur geleden zei wim1958: Ik ken dat andere forum niet. Nee, ik zou het op dit moment niet weten, ik kijk altijd hier, maar ben wel benieuwd welke bedoeld wordt. https://forum.offshoreradio.org/
Geplaatst 15 januari 20178 jr. Robin, reuze bedankt voor de link. Natuurlijk kende ik dit forum, maar ik moet je eerlijk bekennen dat ik in de veronderstelling was dat het niet meer bestond. Ik ben jaren geleden een betalend lid geweest. Volgens mij is het op een gegeven moment van eigenaar gewisseld en is het vrij toegankelijk geworden. Ik heb een verzoek ingediend om een nieuw wachtwoord te verkrijgen. Ik wacht af.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.