Spring naar bijdragen

Ron Bisschop


Tino

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei henkjan2016:

Je zou het zelf aan hem kunnen vragen. Ik zie hem via facebook nog wel eens een reactie plaatsen bij KINKFM. Bij KINKFM heeft ie overigens ook nog radio gemaakt. (ter aanvulling op bovenstaande lijstje :-)

Hmmm.... heb geen Facebook. Moest ik misschien ook maar eens aan beginnen.

Kink Fm was ik alweer vergeten. Daar kwam ik toen veel te laat achter. Hij deed mee aan een tv-spelletje en daar zei hij het programma Bennie & The Jets te maken. Daarna ben ik gaan luisteren, maar na een paar weken was het programma ter ziele.

8 uur geleden zei Robin Westhof:

Heb je hem nooit op Radio 192 gehoord?

Maakte hij wat mij betreft zijn mooiste programma's.

Incidenteel gehoord, helaas een periode waarin ik te druk was om te kunnen luisteren. Ben het wel met je eens, alhoewel ik hem op 10 heel goed vond. Knap om in zo'n format met zo'n beperkte spreektijd toch een goed programma neer te zetten.

 

7 uur geleden zei woutkoelewijn:

Een paar uurtjes met Ron Bisschop.

Dankjewel! Kan ik toch nog een paar uurtjes 192 inhalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6408
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    jac76
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.