Spring naar bijdragen

Mi Amigo Top 50 van 5 maart 1977


Vincent

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...

Voor die uitzending waren we op zoek naar deze notering. De Top 50 van die datum is bewaart gebleven met uitzondering van de nummer 50. Eigenlijk is Bread een aanname. Maar wel eentje waar we vrij zeker van zijn dat deze aanname klopt. Daarom is hij ook opgenomen in het overzicht van de Top 50 op Radiopedia: 

 

Please login or register to see this link.

 

Ik wil daar nog aan toevoegen dat alle noteringen van de Mi Amigo Top 50 die bekent zijn op Radiopedia staan. Wij, Ferry en ik, zijn op zoek naar de ontbrekende lijsten/noteringen. Mochten jullie deze hebben, stel ze dan beschikbaar. Ons streven is om deze lijst compleet te krijgen. Hier het overzicht van wat er tot nu toe achterhaald is:

 

Please login or register to see this link.

 

De ontbrekende gegevens kunnen naar mij gemaild worden of via een PB worden doorgegeven. Maar je kan ook zelf de gegevens toevoegen aan Radiopedia. Het werkt net als Wikipedia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.