Spring naar bijdragen

A.R.M.S Concert - US radio (WXRT), ‘Superstars In Concert’, November-December, 2000.


Raytje

Aanbevolen berichten

US radio (WXRT), ‘Superstars In Concert’, November-December, 2000.
(Re-broadcast from US radio (Westwood One), 26 November, 1983)
Host: J.J. Jackson

 

Please login or register to see this link.

 

The A.R.M.S. Concert at Royal Albert Hall, London, England, 20 September, 1983

 

Line-Up: Eric Clapton, Steve Winwood, Bill Wyman, Charlie Watts, Kenny Jones, Ray Cooper
Andy Fairweather Low, Chris Stainton, Jeff Beck, Tony Hymas, Simon Phillips, Andy Fairweather- Low
Jimmy Page, Simon Phillips, Steve Winwood, Ronnie Lane and more.

 

Set:
Westwood One Intro
Band IntroEverybody Oughta Make A Change
Lay Down Sally
Wonderful Tonight
Rambling On My Mind / Have You Ever Loved A Woman
Rita May
Cocaine
Man Smart, Woman Smarter
Road Runner
Slowdown Sundown
Take Me To The River
Gimme Some Lovin'
Star Cycle
The Pump
WXRT Westwood One Part 2 Intro
Goodbye Pork Pie Hat
Led Boots
People Get Ready
Hi Ho Silver Lining
Prelude
Who's To Blame
City Sirens
Tulsa Time
Wee Wee Baby
Layla
Bomber's Moon
Goodnight Irene
Outro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Ray, Ik vind de Stones fantastisch, daar gaat het niet om. Wat ik me afvraag is waar je al die "radioshows" vandaan haalt. Zitten toch vaak aparte dingen tussen. Vloeken in de kerk: ik ben ook een enorme Beatles-liefhebber. 

Ben je alleen op de Stones gefocused?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ray moet maar voor zichzelf antwoorden, maar als het om radioprogramma's over The Beatles gaat, moet je eens kijken op Please login or register to see this link.

 

Al jarenlang de plek voor tal van Engelse en Amerikaanse radiodocumentaires en -programma's met betrekking tot de Fab Four.

 

Alleen al met behulp van Google is er natuurlijk heel veel te vinden, ook van The Stones. Veel live-concerten ook, die merendeels ooit op de radio waren te horen. Kijk bijvoorbeeld eens op de forums van 'Guitars101 bootlegs'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Platenruiter:

Hé Ray, Ik vind de Stones fantastisch, daar gaat het niet om. Wat ik me afvraag is waar je al die "radioshows" vandaan haalt. Zitten toch vaak aparte dingen tussen. Vloeken in de kerk: ik ben ook een enorme Beatles-liefhebber. 

Ben je alleen op de Stones gefocused?

 

Ik ben inderdaad gefocust op radiospecials/interviews van The Stones.

Uitzonderingen zijn de Veronica uitzendingen van het zendschip omdat ik altijd fan ben geweest van Veronica en graag die Stones specials die ze toendertijd maakten graag nog eens wil beluisteren

Verzamel zelf alle concerten op audio die opgenomen worden,dus als je ooit eens wat zoekt, wil ik iedereen hiermee helpen

Ik vind het gewoon leuk om een leuke radiospecial hier neer te zetten, ik hoop dat meer mensen dat leuk vinden

Waar ik ze vandaan haal ?

Ach mijn reikwijdte is groot in het circuit

 

Gr Ray

bewerkt door Raytje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6408
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    jac76
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.