February 8, 20179 yr Veel mensen hebben meegeprofiteerd van allerlei oude top 2000 uurtjes die hier gratis en voor niets te downloaden waren en nog zijn. Heel veel jaargangen zijn er compleet Uit vele bronnen afkomstig... We dachten allemaal dat 2001 onbereikbaar was omdat niemand er iets van had totdat met praktisch de hele jaargang kwam en deze aan ons beschikbaar stelde (waarvoor nog steeds onze grote dank en waardering) Nu ontbreken er van die jaargang 2001 nog slechts 11 uurtjes en die kunnen we in totaal voor 200 euro bemachtigen bij B&G Dat betekent totaal 199,50 euro. Zeg 200 euro... Als er 20 mensen meedoen (moet toch haalbaar zijn) is dat 10 euro pp en 2001 is compleet. Allemaal blij voor weinig Een opsomming van de aanmelders tot nu toe: Ik Sierk (It Feintsje) Everton Martin (Versl065) Ronald Gutte Fretor Gisteren Lexv Wie volgt Edited February 28, 20179 yr by Theo Jansen
February 9, 20179 yr Author Via de Top2000 verzameltopic krijg ik door dat h.roos ook mee doet. Henk ik heb je genoteerd en dank Het komt nu heel dichtbij. Wie volgt? Edited February 9, 20179 yr by Theo Jansen
February 9, 20179 yr Author Nog een aanmelder: JimmyNeutron Bedankt Jimmy je bent genoteerd Ik heb al 10 verschillende namen Please: Join our little club
February 9, 20179 yr Author 41 minuten geleden zei ruud2651: Zet mij er ook maar op ! Dank je wel Ruud Genoteerd 11 Edited February 9, 20179 yr by Theo Jansen
February 9, 20179 yr Author Op 9-2-2017 om 13:06 zei erikjuh: Zet mij maar op de lijst! Dat is heel mooi Erikjuh. Een mooie (allereerste) posting van je Ik heb je genoteerd. Het bedrag wordt steeds schappelijker zo Hopelijk volgen er nog meer ! aantal deelnemers nu 12 Edited February 28, 20179 yr by Theo Jansen
February 9, 20179 yr Author 6 minuten geleden zei Kattenoog: Je mag mij ook noteren, Theo! Harry Hey Harry (Kattenoog) klasse ! Bedankt voor je aanmelding. crowdfunding helpt zie je nou wel genoteerd en de teller komt daarmee op 13
February 9, 20179 yr Author 7 minuten geleden zei spiere: Je mag me ook noteren;Theo!!!! Dat is een heel goed bericht Spiere !! Bij deze gedaan. thanks 14
February 10, 20179 yr Vlaanderen mag verdorie niet achterblijven en dus ook de Golden Radio club niet uit Nederland-Belgie Ik doe mee als steun! Jean-Pierre
February 10, 20179 yr Author 3 uur geleden zei Jean-Pierre De Zeerover: Vlaanderen mag verdorie niet achterblijven en dus ook de Golden Radio club niet uit Nederland-Belgie Ik doe mee als steun! Jean-Pierre Klasse Jean-Pierre ! Komen we nu op 15 personen. Nu wordt het echt betaalbaar
February 10, 20179 yr Author Er zijn nu 15 aanmelders... er moeten vast wel nog 5 personen te vinden zijn die ook heel blij zijn met deze top 2000 van 2001 en die hem ook compleet willen hebben. Mensen meld je aan dan wordt het een kleine bijdrage maar een groot plezier
February 16, 20179 yr Author Kreeg zojuist bericht van B&G dat het wat meer tijd gaat kosten. Ik heb ze al betaald. De meesten hebben ook al aan mij betaald maar nog niet allemaal. Ik heb nog niet alle toezeggingen binnen, Ik mis nog 40 euro, het zal onderweg zijn denk en hoop ik. Zodra ik de uurtjes heb ga ik delen
February 17, 20179 yr Author VREEMDE ONTWIKKELING van het verzoek bij B&G... Ik kan er nu vanaf zien en iedereen zijn geld teruggeven... of ik of iemand gaat naar B&G om de uurtjes uit te zoeken..... Kost me een verlofdag en reiskosten Ik schijn nog wel een bestand van 4 uur te krijgen maar wat dat is... nog geen idee ik heb het ook nog niet. mailtekst verwijderd Edited February 27, 20179 yr by Theo Jansen
February 17, 20179 yr Het verbaast me helemaal niets dat deze toko haar beloftes niet waar weet te maken. Als het niet gebruikelijk is dat ze de uitzendingen leveren waarom staan ze dan te koop op hun website?
February 17, 20179 yr Alle respect, Theo, hier kun je niks aan doen. Hopelijk is er inderdaad iemand van dit forum die daar de weg kent en dit voor ons uit wil zoeken. Ik heb nog even op de site van B en G gekeken maar het winkelmandje achter de door ons (Theo) opgevraagde bestanden is ook al weg....Dit was eerst niet het geval. De file van 4 uren is er hopelijk een die we nog niet hebben. Edited February 17, 20179 yr by It Feintsje
February 17, 20179 yr Reuze dank voor jouw inzet Theo. Laten we het positief bekijken : nog 4 extra uren gratis ! ;-)
February 17, 20179 yr Author 7 minuten geleden zei Fretor: Reuze dank voor jouw inzet Theo. Laten we het positief bekijken : nog 4 extra uren gratis ! ;-) Helaas Fretor, Ik heb de uurtjes binnen gehengeld. maar het zijn de avonduurtjes van 7 tot 11 en die hebben we al.... Als iemand zich op wil werpen hier tijd in te steken om het bij B&G te regelen dan zorg ik dat dat bekend is daar. Het gaat mij te ver om er ook nog een verlofdag voor op te nemen en heen en weer te rijden. Ik kom ook al 40 euro te kort tot nu toe... Laten we het weekend afwachten of iemand tijd heeft en bereid is dit te doen (naar Hsum gaan en uitzoeken). Anders vraag ik het geld terug en zal het iedereen terug storten. Het is niet anders
February 17, 20179 yr 't Ja, ik heb niet zoveel zin om hiervoor speciaal van Brussel te komen. En al bij al, mijn bijdrage mag naar Pieter gaan. Edited February 17, 20179 yr by Fretor
February 20, 20179 yr Author Er is een mooie ontwikkeling en hoop dat het toch nog allemaal goed gaat komen. Platenruiter heeft zich bereid verklaard om de uurtjes ter plaatse bij B&G uit te gaan zoekn !!! Platenruiter: HULDE ! Je maakt niet alleen mij blij maar velen met mij denk ik. Wordt vervolgd dus...
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.