Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Radiotrefpunt

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Top 2000 uurtjes van 2001 nu ECHT compleet !

Featured Replies

  • Author

In overleg met Platenruiter ga ik nu toch zelf er heen. Kon alleen op vrijdag en vrijdag 3 maart ben ik bij B&G om de ontbrekende uurtjes uit te zoeken. Ik neem er een verlofdag voor op.

 

Ik heb overigens nog niet alle toegezegde bedragen binnen. Ik mis nog 40 euro

Ik vind het niet heel erg om zelf wat meer te betalen maar het komt nu wel heel erg op mij neer

 

Graag hierbij de oproep aan degenen die nog niet betaald hebben dat nu te doen. ik neem er tenslotte ook een dag vrij voor. :D Dank

Theo

Edited by Theo Jansen

  • Author
45 minuten geleden zei Jean-Pierre De Zeerover:

 

Theo, als het doorgaat

Ik weet niet waar ik moet storten, heb ik iets gemist?

Hallo Jean-Pierre

 

Ik heb je 12 feb een pm gestuurd.

Kijk even in je mailbox op deze site 

Edited by Theo Jansen

Op 23-2-2017 om 15:25 zei Theo Jansen:

Hallo Jean-Pierre

 

Ik heb je 12 feb een pm gestuurd.

Kijk even in je mailbox op deze site 

 

Theo bedankt, je hebt ne mailken terug in mailbox waar mijn email adres staat

Vandaag maak ik het in orde

 

Vriendelijke groeten vanaf de Vlaamse westkust

 

Jean-Pierre

  • Author
1 uur geleden zei Jean-Pierre De Zeerover:

 

Theo bedankt, je hebt ne mailken terug in mailbox waar mijn email adres staat

Vandaag maak ik het in orde

 

Vriendelijke groeten vanaf de Vlaamse westkust

 

Jean-Pierre

Mooi Jean-Pierre !  Zeerovers wonen aan de kust, zo hoort het haha...   En misschien ruig of wild... maar wel betrouwbaar en daar gaat het om.  Thanks man.

Edited by Theo Jansen

  • Author

Helaas beste vrienden...

 

Het verhaal gaat niet door.

Beeld en Geluid heeft deze site ontdekt en geconcludeerd dat het niet voor mij alleen is maar dat meerdere mensen meeprofiteren. Je mag als prive persoon de bestanden kopen maar het is verboden om ze te delen....

 

Baal baal.... :(:(

 

We moeten verder zoeken maar dus niet via B&G

 

Het geld komt terug en zodra ik dat heb zal ik terugstorten

Wat doen ze eigenlijk toch moeilijk over een paar uurtjes radio van lang geleden.

Hier heeft, behalve een handjevol freaks, toch niemand interesse in?
Bovendien vragen ze er ook nog geld voor.

 

Wel balen...

 

Maar Theo: bedankt voor alle moeite die je hebt willen nemen.

Edited by Ronald Gutte

Het is jammer, maar het is niet anders.

Ik ben allang blij dat we zover gekomen zijn en ben er achter gekomen dat er veel meer Top 2000 enthousiastelingen zijn dan ik dacht.

 

Nog even voor Theo: Bedankt voor de moeite, wie weet wat er in de nabije toekomst nog vrij komt.

Balen. Wat voor verschil maakt het nu uit voor B&G ? Te duur voor de individuele man. Dus zullen ze er ook niets aan verdienen. Ah ja, 'kwestie van principe'. Ik stel voor dat de persoon van B&G die dit nu meeleest, er gewoon bevorderd moet worden. Wij zijn immers dieven. Mocht ik soms uit welwillendheid mijn ogen niet sluiten voor bepaalde niet nageleefde regels, dan zou het leven gewoon een hel zijn, voor mij en de anderen. Bedankt voor zijn messteek in onze passie (sorry moest er effen uit).

 

Frederic

Edited by Fretor

45 minuten geleden zei Fretor:

Mocht ik soms uit welwillendheid mijn ogen niet sluiten voor bepaalde niet nageleefde regels, dan zou het leven gewoon een hel zijn,

 

Is dat niet een ietsie pietsie overdreven? :dodgy:

 

Er zijn genoeg mensen voor wie het leven een hel is. Maar daarbij denk ik toch aan geheel andere omstandigheden.

1 uur geleden zei Paul:

 

Is dat niet een ietsie pietsie overdreven? :dodgy:

 

Er zijn genoeg mensen voor wie het leven een hel is. Maar daarbij denk ik toch aan geheel andere omstandigheden.

Jawel, dat spreek ik ook niet tegen, Paul. Alleen vind ik dat de B&G meelezer wat meer begrip zou mogen tonen voor een bende ongevaarlijke radio-enthousiastelingen.

Edited by Fretor

Ik vind het een vreemd verhaal. Deze bestanden zijn auteursrecht vrij. Die B&G toko heeft geen rechten op de bestanden, ze kunnen slechts een vergoeding vragen voor vermenigvuldiging en/of toezending. Wat de ontvanger er daarna mee doet moet hij zelf weten, daar heeft B&G niets over te zeggen.

  • 3 weeks later...
  • Author
Op 23-2-2017 om 14:40 zei Jean-Pierre De Zeerover:

 

herinneringsmail gestuurd aan Radio2:

 

Beste medewerker van Radio2 (en cc aan Jolanda van Beeld en Geluid.)

 

Ik heb nu 2 mailtjes gestuurd maar heb nog geen antwoord gekregen.

Graag hoor ik van u of u toestemming aan Beeld en Geluid geeft om 11 radio uurtjes van de Top2000 van het jaar 2001 aan mij te mogen verkopen.

 

@ Jolanda. Ik heb het geld nog niet terug; ik neem aan dat je wacht hoe dit afloopt.

 

Groeten

Theo Jansen

Houten

  • Author

Omdat ik maar geen reactie van Radio2 krijg gaat zelfs nu Jolanda van Beeld en Geluid er voor ons achteraan om in ieder geval een reactie van Radio2 te krijgen.

Wordt vervolgd er is nog hoop !

Overigens ook nog weer Guido om een reactie gevraagd. Ook hij is heel stil.....  ook daar is nog hoop :D

Op 22-3-2017 om 16:55 zei Theo Jansen:

Omdat ik maar geen reactie van Radio2 krijg gaat zelfs nu Jolanda van Beeld en Geluid er voor ons achteraan om in ieder geval een reactie van Radio2 te krijgen.

Wordt vervolgd er is nog hoop !

Overigens ook nog weer Guido om een reactie gevraagd. Ook hij is heel stil.....  ook daar is nog hoop :D

Ik hoop dat het snel allemaal in orde komt.

Edited by dave76

  • Author

ook Jolanda krijgt 0,0 reactie van Radio 2..........   grrrr

Maar het goede nieuws is dat ze het nogmaals (op een andere manier) gaat proberen.

Het siert Jolanda (van Beeld en Geluid) wel dat ze nog zoveel moeite voor ons doet :shy:

Het wordt wel een spannend verhaal zo.

  • Author

Omdat Radio2 nog steeds niets van zich laat horen (schande) heeft Jolanda van B&G telefonisch contact gezocht. Het blijkt dat Radio2 een forse achterstand heeft in de afhandeling van de mailverzoeken....  We houden HOOP! Want hoop doet leven :D Als het toegestaan wordt mensen dan ga ik naar Beeld en Geluid om de uurtjes uit te zoeken.  Keep the fingers crossed

  • Author

JAAAAAAAAA.......................

 

Er zit beweging in.

 

Ik denk dat ik iedereen binnenkort BLIJ kan maken :D:D:D:D:D:D

  • Author

Het enige wat ik nu kan zeggen. HOOPVOL

 

Er is toestemming van de VARA voor de uurtjes (dat is een deel) nu nog wachten op de rest

Edited by Theo Jansen

  • Author

Oi oi oi,    

 

De toestemming lijkt er nu te zijn en nu zijn de bewuste uurtjes niet te vinden of helemaal niet aanwezig bij B&G...

Alles wat er gevonden is blijken we al te hebben.

Er wordt nog gezocht maar ik begin nu echt te vrezen...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Important Information

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Terms of Use, Privacy Policy en Guidelines.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.