February 23, 20179 yr Author In overleg met Platenruiter ga ik nu toch zelf er heen. Kon alleen op vrijdag en vrijdag 3 maart ben ik bij B&G om de ontbrekende uurtjes uit te zoeken. Ik neem er een verlofdag voor op. Ik heb overigens nog niet alle toegezegde bedragen binnen. Ik mis nog 40 euro Ik vind het niet heel erg om zelf wat meer te betalen maar het komt nu wel heel erg op mij neer Graag hierbij de oproep aan degenen die nog niet betaald hebben dat nu te doen. ik neem er tenslotte ook een dag vrij voor. Dank Theo Edited February 23, 20179 yr by Theo Jansen
February 23, 20179 yr Op 10-2-2017 om 06:54 zei Theo Jansen: Klasse Jean-Pierre ! Komen we nu op 15 personen. Nu wordt het echt betaalbaar Theo, als het doorgaat Ik weet niet waar ik moet storten, heb ik iets gemist?
February 23, 20179 yr Author 45 minuten geleden zei Jean-Pierre De Zeerover: Theo, als het doorgaat Ik weet niet waar ik moet storten, heb ik iets gemist? Hallo Jean-Pierre Ik heb je 12 feb een pm gestuurd. Kijk even in je mailbox op deze site Edited February 23, 20179 yr by Theo Jansen
February 24, 20179 yr Op 23-2-2017 om 15:25 zei Theo Jansen: Hallo Jean-Pierre Ik heb je 12 feb een pm gestuurd. Kijk even in je mailbox op deze site Theo bedankt, je hebt ne mailken terug in mailbox waar mijn email adres staat Vandaag maak ik het in orde Vriendelijke groeten vanaf de Vlaamse westkust Jean-Pierre
February 24, 20179 yr Author 1 uur geleden zei Jean-Pierre De Zeerover: Theo bedankt, je hebt ne mailken terug in mailbox waar mijn email adres staat Vandaag maak ik het in orde Vriendelijke groeten vanaf de Vlaamse westkust Jean-Pierre Mooi Jean-Pierre ! Zeerovers wonen aan de kust, zo hoort het haha... En misschien ruig of wild... maar wel betrouwbaar en daar gaat het om. Thanks man. Edited February 24, 20179 yr by Theo Jansen
February 28, 20179 yr Author Helaas beste vrienden... Het verhaal gaat niet door. Beeld en Geluid heeft deze site ontdekt en geconcludeerd dat het niet voor mij alleen is maar dat meerdere mensen meeprofiteren. Je mag als prive persoon de bestanden kopen maar het is verboden om ze te delen.... Baal baal.... We moeten verder zoeken maar dus niet via B&G Het geld komt terug en zodra ik dat heb zal ik terugstorten
February 28, 20179 yr Wat doen ze eigenlijk toch moeilijk over een paar uurtjes radio van lang geleden. Hier heeft, behalve een handjevol freaks, toch niemand interesse in? Bovendien vragen ze er ook nog geld voor. Wel balen... Maar Theo: bedankt voor alle moeite die je hebt willen nemen. Edited February 28, 20179 yr by Ronald Gutte
February 28, 20179 yr Het is jammer, maar het is niet anders. Ik ben allang blij dat we zover gekomen zijn en ben er achter gekomen dat er veel meer Top 2000 enthousiastelingen zijn dan ik dacht. Nog even voor Theo: Bedankt voor de moeite, wie weet wat er in de nabije toekomst nog vrij komt.
March 1, 20179 yr Balen. Wat voor verschil maakt het nu uit voor B&G ? Te duur voor de individuele man. Dus zullen ze er ook niets aan verdienen. Ah ja, 'kwestie van principe'. Ik stel voor dat de persoon van B&G die dit nu meeleest, er gewoon bevorderd moet worden. Wij zijn immers dieven. Mocht ik soms uit welwillendheid mijn ogen niet sluiten voor bepaalde niet nageleefde regels, dan zou het leven gewoon een hel zijn, voor mij en de anderen. Bedankt voor zijn messteek in onze passie (sorry moest er effen uit). Frederic Edited March 1, 20179 yr by Fretor
March 1, 20179 yr 45 minuten geleden zei Fretor: Mocht ik soms uit welwillendheid mijn ogen niet sluiten voor bepaalde niet nageleefde regels, dan zou het leven gewoon een hel zijn, Is dat niet een ietsie pietsie overdreven? Er zijn genoeg mensen voor wie het leven een hel is. Maar daarbij denk ik toch aan geheel andere omstandigheden.
March 1, 20179 yr 1 uur geleden zei Paul: Is dat niet een ietsie pietsie overdreven? Er zijn genoeg mensen voor wie het leven een hel is. Maar daarbij denk ik toch aan geheel andere omstandigheden. Jawel, dat spreek ik ook niet tegen, Paul. Alleen vind ik dat de B&G meelezer wat meer begrip zou mogen tonen voor een bende ongevaarlijke radio-enthousiastelingen. Edited March 1, 20179 yr by Fretor
March 1, 20179 yr Ik vind het een vreemd verhaal. Deze bestanden zijn auteursrecht vrij. Die B&G toko heeft geen rechten op de bestanden, ze kunnen slechts een vergoeding vragen voor vermenigvuldiging en/of toezending. Wat de ontvanger er daarna mee doet moet hij zelf weten, daar heeft B&G niets over te zeggen.
March 18, 20179 yr Author Op 23-2-2017 om 14:40 zei Jean-Pierre De Zeerover: herinneringsmail gestuurd aan Radio2: Beste medewerker van Radio2 (en cc aan Jolanda van Beeld en Geluid.) Ik heb nu 2 mailtjes gestuurd maar heb nog geen antwoord gekregen. Graag hoor ik van u of u toestemming aan Beeld en Geluid geeft om 11 radio uurtjes van de Top2000 van het jaar 2001 aan mij te mogen verkopen. @ Jolanda. Ik heb het geld nog niet terug; ik neem aan dat je wacht hoe dit afloopt. Groeten Theo Jansen Houten
March 22, 20179 yr Author Omdat ik maar geen reactie van Radio2 krijg gaat zelfs nu Jolanda van Beeld en Geluid er voor ons achteraan om in ieder geval een reactie van Radio2 te krijgen. Wordt vervolgd er is nog hoop ! Overigens ook nog weer Guido om een reactie gevraagd. Ook hij is heel stil..... ook daar is nog hoop
March 22, 20179 yr Op 22-3-2017 om 16:55 zei Theo Jansen: Omdat ik maar geen reactie van Radio2 krijg gaat zelfs nu Jolanda van Beeld en Geluid er voor ons achteraan om in ieder geval een reactie van Radio2 te krijgen. Wordt vervolgd er is nog hoop ! Overigens ook nog weer Guido om een reactie gevraagd. Ook hij is heel stil..... ook daar is nog hoop Ik hoop dat het snel allemaal in orde komt. Edited March 27, 20179 yr by dave76
March 28, 20179 yr Author ook Jolanda krijgt 0,0 reactie van Radio 2.......... grrrr Maar het goede nieuws is dat ze het nogmaals (op een andere manier) gaat proberen. Het siert Jolanda (van Beeld en Geluid) wel dat ze nog zoveel moeite voor ons doet
April 5, 20179 yr Author Omdat Radio2 nog steeds niets van zich laat horen (schande) heeft Jolanda van B&G telefonisch contact gezocht. Het blijkt dat Radio2 een forse achterstand heeft in de afhandeling van de mailverzoeken.... We houden HOOP! Want hoop doet leven Als het toegestaan wordt mensen dan ga ik naar Beeld en Geluid om de uurtjes uit te zoeken. Keep the fingers crossed
April 10, 20179 yr Author JAAAAAAAAA....................... Er zit beweging in. Ik denk dat ik iedereen binnenkort BLIJ kan maken
April 10, 20179 yr Author Het enige wat ik nu kan zeggen. HOOPVOL Er is toestemming van de VARA voor de uurtjes (dat is een deel) nu nog wachten op de rest Edited April 10, 20179 yr by Theo Jansen
April 13, 20179 yr Author Oi oi oi, De toestemming lijkt er nu te zijn en nu zijn de bewuste uurtjes niet te vinden of helemaal niet aanwezig bij B&G... Alles wat er gevonden is blijken we al te hebben. Er wordt nog gezocht maar ik begin nu echt te vrezen...
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.