Geplaatst 5 maart 20178 jr. In m'n "werkzame" leven was ik geabonneerd op een Amrikaans blaadje dat heette ICE CD newsletter. Daar stond vreselijk veel nieuws in over CD's en dergelijke. Ik kwam in m'n archief een heel aardige discussie tegen over een verzamel CD van Dusty Springfield. En voor de mensen die wat moeite met de kleine letters hebben: [/img] Juul
Geplaatst 5 maart 20178 jr. Leuk dit! Dank voor het delen. Ik ben ook altijd overdreven precies in dit soort zaken, waardoor je altijd weer een nieuwe best-of aanschaft, vanwege versie zus of zo. Misschien moet ik me binnenkort maar eens aan een uitgebreid psychologisch onderzoek laten onderwerpen.
Geplaatst 6 maart 20178 jr. 16 uur geleden zei Platenruiter: Misschien moet ik me binnenkort maar eens aan een uitgebreid psychologisch onderzoek laten onderwerpen. Heeft bij mij niet geholpen.
Geplaatst 6 maart 20178 jr. 2 uur geleden zei Albatrosstudio: Heeft bij mij niet geholpen. Alleen een onderzoek helpt ook niet......
Geplaatst 6 maart 20178 jr. Auteur Nog meer uit ICE, ditmaal over de CD box van Neil Diamond uit oktober 1996. ( Ik heb 'em vandaar dat ik e.e.a. bewaard heb). Mooi om te lezen dat de producer van de box de hele zaak toelicht en da's weer erg leuk ! Je kunt alles hier downloaden. ( behalve de audio files ). http://www26.zippyshare.com/v/MRSKyvkf/file.html
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.