Geplaatst 15 maart 20178 jr. In de nacht van 1 juli 1988 reed ik in een ruk terug vanuit Zuid Frankrijk (ik vertrok rond 1900 uur de avond ervoor) naar Nederland en zo rond 0500 uur 's ochtends, toen ik Nederland net inreed, luisterde ik naar het programma Musica Exotica op de VPRO radio. Die muziek was zo goed, dat ik naar de VPRO schreef en zelfs een playlist opgestuurd kreeg. Die playlist heb ik nog ergens (als ik 'm vind scan ik 'm), maar die muziek was nergens te vinden. Dus schreef ik weer een briefje naar de VPRO....
Geplaatst 15 maart 20178 jr. 14 minuten geleden zei Omnivoor: Die playlist heb ik nog ergens (als ik 'm vind scan ik 'm), maar die muziek was nergens te vinden. Ben benieuwd naar de playlist, kan ik even kijken of die 'obscure' muziekjes (nu) op het Internet te vinden zijn.
Geplaatst 15 maart 20178 jr. Auteur Nee dus, want dat heb ik vorig jaar nog geprobeerd (vandaar dat ik dus effe die playlist niet kan vinden, die heb ik ergens neergelegd, maar ik heb hem dus wel!).
Geplaatst 15 maart 20178 jr. 2 minuten geleden zei Omnivoor: Nee dus, want dat heb ik vorig jaar nog geprobeerd Des te meer een uitdaging voor mij.
Geplaatst 15 maart 20178 jr. Ik krijg ook altijd te horen dat "alles" op internet te vinden is, maar er zijn zelfs nummers uit de Verrukkelijke 15 die onvindbaar zijn. Zelfde probleem heb ik met sommige oude tv-series.
Geplaatst 15 maart 20178 jr. 1 minuut geleden zei Platenruiter: Zelfde probleem heb ik met sommige oude tv-series. Komt ook omdat sommige oude series nooit op video/dvd zijn uitgebracht en daarom niet via b.v. BitTorrent zijn te downloaden.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.