Geplaatst 19 juni 20178 jr. goedenmorgen. Ik heb sinds gisteren ingelogd en luister me suf. Maar vandaag wilde ik een programma van rni aanklikken maar kon niet meer luisteren. Moet ik iets doen om weer te kunnen luisteren?? Ik had me natuurlijk wel aangemeld. Groet Fred
Geplaatst 19 juni 20178 jr. 1 uur geleden zei freddie: Maar vandaag wilde ik een programma van rni aanklikken maar kon niet meer luisteren. Welke link?
Geplaatst 19 juni 20178 jr. Auteur ik wilde iets van rni luisteren en merkte dat geen enkele link het deed. Bij download sites voor films muziek enz. moet je een reactie plaatsen. Dat heb ik hier ook gedaan en nu kan ik weer luisteren. Misschien toeval maar goed het werkt. Groet Fred
Geplaatst 19 juni 20178 jr. 4 uur geleden zei freddie: Misschien toeval Inderdaad toeval, maar eind goed al goed. :-)
Geplaatst 20 juni 20178 jr. Auteur En Robin ik ben blij dat ik me heb aangemeld. Volgens mij vind ik sommige van mijn eigen opnamen die ter beschikking van de download groep heb gesteld. Maar.......vind gelukkig ook een hoop nie3uwe dingen. Groet Fred
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.