Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

KX Radio Archief aanmaken!

Featured Replies

Geplaatst

Omdat KX Radio echt drastisch gaat veranderen en alle 'oude' DJ's weg moeten bij KX Radio en Rob dus ook hebben we ook een verzamelplaats gemaakt voor oud KX Radio materiaal (incl. een stream)

Heb jij nog (oud) KX Radio materiaal dat je wilt delen met andere KX liefhebbers? Ga dan naar: KX Radio archief
Log dan in met: KXRadioarchief
en met wachtwoord: robstenders
Dan kun je jouw bestanden uploaden en kunnen we met elkaar een mooi KX Radio archief opbouwen!

bewerkt door SIrhc

• Vincent pinned this discussie
Geplaatst

Is het mogelijk / wenselijk om een filenaam formaat af te spreken?

De meeste files die ik heb hebben de originele filenaam van de KX podcast site met de datum in yyyy-mm-dd formaat. Dit is handig met sorteren en controleren op ontbrekende afleveringen.

• 2 months later...
Geplaatst
  • Auteur

Op een of andere manier is het archief geblocked!! :(
Ik ga proberen te herstellen... 

Geplaatst
  • Auteur

Ik schijn teveel accounts te hebben... ben al mijn accounts kwijt.. :(
Had er 2

bewerkt door SIrhc

Geplaatst

Wel erg lomp van Transip om meteen te blocken. Ik lees nergens dat het gebruik van twee accounts verboden is, of mis ik iets?

Geplaatst

Dit is een small disaster !
Ik hoop toch dat het weer on line spoedig zal zijn.

Erg fijn anders deze KX files !

Geplaatst

Ik kan mijn materiaal wel weer opnieuw uploaden als het zo ver moet komen.

Ik heb ook van wat er op de Stack stond een en ander gedownload voor mezelf wat ik dan ook weer kan terug uploaden.

• 2 weeks later...
Geplaatst

wat een ramp :(( en de stack pagina van iceradio wordt ook niet meer vernieuwd... een dubbele ramp voor mij....

ik kom nog wel even toe met al die stenders programmas maar die van kx, daar was ik ook heel blij mee... ik hoop dat de pagina snel terug online komt!

bedankt aan al de mensen die zich hier voor inzetten!

grtz kurt

Geplaatst
1 uur geleden zei KurtServaes:

de stack pagina van iceradio wordt ook niet meer vernieuwd...

Heb je de link en inlog?? Kan misschien nog wel wat aanvullen.

M.b.t. de KX-stack: wie heeft er nog geen Stack en wil er een aanvragen die we voor KX kunnen gebruiken?

Gezamenlijk krijgen we hem wel weer gevuld.

Geplaatst

https://bartgebak.stackstorage.com/s/5BWe15kVkh6BkKp?dir=

deze link is het maar ik ken de inlog niet meer :(

ik vind het ook nergens terug, vandaar dat het zo lang duurde eer ik een antwoord gaf...

ik heb nog geen stack, wil er wel een aanvragen maar ik ken er helemaal niks van.. als ik jullie daar mee kan helpen zal ik dat doen..

ik vind het raar. die podcast pagina van iceradio is altijd  vernieuwd geweest en ineens stopte het. heb hun een mail gestuurd, en ze antwoordden dat elke dj zijn eigen podcast op de website heeft staan. 

meestal zijn het streams dus kan ik ze niet luisteren owv data in mijn abo. ik luister zo een 30 uur per week, dus dat krijgt mijn abo niet getrokken :(

grtz kurt

Geplaatst

heb mijn mailadres opgegeven.. ben wel van belgie ik weet niet of dat iets uitmaakt...

ik hou u op de hoogte 

grtz

• 3 weeks later...
Geplaatst

heb een stack pagina.. en hoe moet het nu verder??

je laat maar iets horen...

mvg

kurt

ps: weet er iemand waar de podcasts van de platenbonanza 2018 te vinden zijn???:-/

• 2 weeks later...
Geplaatst
Op 1/10/2018 om 20:34 zei KurtServaes:

ps: weet er iemand waar de podcasts van de platenbonanza 2018 te vinden zijn??

In de Stenders-club worden de uitzendingen wekelijks geplaatst.

• 4 weeks later...
  • 1 month later...
Geplaatst

Ik heb geen idee. Is onherstelbaar geblokkeerd door de provider :-(.

Iemand mag starten ;-)

Moeten helaas opnieuw beginnen met verzamelen, maar de leden zijn hier aanwezig en het archief is gevuld door de leden hier aanwezig ;-)

bewerkt door henkjan2016

• 3 weeks later...
Geplaatst

Ik las vandaag dat TransIP zeer binnenkort gaat stoppen met het uitgeven van nieuwe Stack accounts. Helaas is de KX stack nooit teruggekomen. Zelf heb ik al een prive-stack en heb daarom niet de mogelijkheid om nog een gratis account aan te vragen.

Is er iemand die nog geen stack heeft en deze op korte termijn kan/wil aanvragen voor de KX-radioshows? Ik kan uiteraard vanuit mijn archief uploaden.

KurtServaes gaf hierboven aan een Stack te hebben aangevraagd, maar deze is nooit live gebracht, toch?

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.