Geplaatst 29 augustus 20178 jr. Aanstaande zaterdag zendt Theater van het Sentiment op Radio 5 tussen 1600-1800u een special uit over het einde van de zeezenders in 1974. Zie hieronder een verdere toelichting over de inhoud van het programma. Gr, Melle 29 augustus 20178 jr. bewerkt door melle
Geplaatst 29 augustus 20178 jr. Er staat een foutje in dit persbericht, maar dat hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen. Ik luister zelf graag geregeld naar oude zeezenderopnames, maar toch verbaas ik me dat dit elk jaar in augustus weer zoveel aandacht trekt, ook buiten de bekende groep zeezenderfans om. Het is allemaal al zo lang geleden... Maar ach, juist als je ouder wordt, ga je meer terugdenken aan vroeger. Daar ontkomt vrijwel niemand aan.
Geplaatst 29 augustus 20178 jr. En ik kan mij niet voorstellen dat Lex samen met Will in één programma gaat zitten……………….. Ik heb begrepen dat het een tel. interview was en opgenomen. 30 augustus 20178 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 2 september 20178 jr. Auteur Hier is de upload van de uitzending van Het Theater van het Sentiment van 2-9-2017 over het einde van de zeezenders 43 jaar geleden. https://pixeldra.in/u/7yVNq4 Gr, Melle
Geplaatst 2 september 20178 jr. Ik zal zeggen luister en huiver. En mocht het niets zijn, dan kun je het nog altijd wissen. 2 september 20178 jr. bewerkt door frankdebruin1971
Geplaatst 2 september 20178 jr. Auteur 3 uur geleden zei Juul: Was het leuk ? ( anders download ik het niet nl ) De uitzending begint met 'Veronica Sorry' dus dat is al zeker een ijzersterk begin. Verder is het vooral een eerbetoon aan zeezender Radio Veronica en kiest dit programma toch een wat andere benadering dan de meeste andere programma's dat over dit onderwerp deden; Auke Kok, de schrijver van dat meesterlijke boek over Radio Veronica, komt onder andere ook aan het woord. Ik vind het dus zeker wel de moeite waard om te beluisteren. Gr, Melle
Geplaatst 3 september 20178 jr. OK Melle, met Auke er bij wordt het toch een programmatischer evenwichtig beeld. Juul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.