Geplaatst 16 september 20178 jr. Beste clubleden. Hier is er weer eentje. Een bijzondere Top 40 kan dit wel genoemd worden. Hij is helaas niet compleet. 51 minuten heb ik van de Top 40 van 12 juli 1985. De VOO was gespannen want minister Brinkman zou bekend maken of Veronica de A-status zou krijgen. Dat gebeurde niet en dus was Lex Harding enorm boos en liet dat ook goed merken voor de rest van de uitzending. Ook horen we Rob Out die zwaar teleurgesteld is. Er zou een onderzoek komen door de raad van state en een maand later ging Brinkman alsnog op de knieeën en kreeg de VOO de status waar ze zo lang voor gevochten had. Jaren geleden werd al een half uurtje van deze uitzending gedeeld door vriend Evert Stolman. Deze is dus 20 minuten langer en bevat dus ook gedeeltes van het tweede uur. Het laatste uur is op de reclames en het nieuws na nagenoeg compleet. Geniet van deze bijzondere maar ook treurige Top 40 van 32 jaar geleden en mocht je zelf de complete uitzending hebben dan is dat natuurlijk een welkome aanvulling! https://dave76.stackstorage.com/s/2zT5gFhfsZJv0Pn
Geplaatst 16 september 20178 jr. Die 'extra' 20 minuten is toch gewoon de opname van 19 minuut 16 seconden die Vincent hier op 28 juli vorig jaar heeft aangeboden? Of mis ik nu iets?
Geplaatst 16 september 20178 jr. Auteur Dat weet ik niet. Het zou kunnen. Ik heb dit bestand voor het laatst in november vorig jaar aangepast. Het zou zomaar van Vincent kunnen komen want ook hij heeft veel Top 40 materiaal hier gedeeld met ons.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.