Geplaatst 1 oktober 20178 jr. 8 van de 53 uitzendingen Veronica op uit 1975-1976. Ontbrekende programma's uit dit jaar zijn welkom! Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 5 januari 20188 jr. Auteur Kan iemand de uitzending van 11 januari 1976 nog een keer uploaden?
Geplaatst 5 januari 20188 jr. 5 uur geleden zei Vincent: Kan iemand de uitzending van 11 januari 1976 nog een keer uploaden? Alsjeblieft: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 6 januari 20188 jr. Auteur Ik heb nog een (halve) uitzending van Veronica op 4 gevonden. Dit is alles wat er van dit programma in het archief zit. Heeft iemand nog aanvullingen? Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 6 januari 20188 jr. Helaas heb ik ook niet meer programma's vvan de VOO op Hilversum 4 dan hierboven worden aangeboden. De enige die in mijn verzameling ontbreekt is die van 7 maart 1976. Wil iemand die ajb nog eens een keertje uploaden? Mijn dank is bij voorbaat groot.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.