October 1, 20178 yr 8 van de 53 uitzendingen Veronica op uit 1975-1976. Ontbrekende programma's uit dit jaar zijn welkom! This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
January 5, 20188 yr 5 uur geleden zei Vincent: Kan iemand de uitzending van 11 januari 1976 nog een keer uploaden? Alsjeblieft: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
January 6, 20188 yr Author Ik heb nog een (halve) uitzending van Veronica op 4 gevonden. Dit is alles wat er van dit programma in het archief zit. Heeft iemand nog aanvullingen? This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
January 6, 20188 yr Helaas heb ik ook niet meer programma's vvan de VOO op Hilversum 4 dan hierboven worden aangeboden. De enige die in mijn verzameling ontbreekt is die van 7 maart 1976. Wil iemand die ajb nog eens een keertje uploaden? Mijn dank is bij voorbaat groot.
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.