Geplaatst 7 oktober 20178 jr. In der loop van tijd heeft Ferry Maat toch nog een hele boel fillers versleten. Vooral op de Tros Donderdag gebruikte Ferry vele fillers in zijn programma's. Kwamen vooral van productie elpee's. Ik heb er zo een 30 achter elkaar gezet,en dat zijn ze nog bijlange niet allemaal. Wel leuk om nog eens terug te horen. Het is dus een collage van allemaal kleine stukjes fillers die Ferry ooit heeft gebruikt. Kennen jullie ze nog allemaal? Dirk http://www82.zippyshare.com/v/D1fGLCij/file.html
Geplaatst 7 oktober 20178 jr. super!! Maar losse tracks zijn nog beter! Kun je ze los/helemaal posten? Bedankt! 8 oktober 20178 jr. bewerkt door beck0011
Geplaatst 14 oktober 20178 jr. Dank, heel leuk, maar ik sluit me aan bij voorgaande sprekers. We zitten hier toch niet om elkaar lekker te maken, maar om elkaar te helpen tenslotte? Als er auteursrechterlijke belemmeringen zijn, zou je het kunnen ondervangen door mensen op verzoek een PM te sturen. Zou erg gewaardeerd worden. Edwin 14 oktober 20178 jr. bewerkt door rauhfaser
Geplaatst 15 oktober 20178 jr. Veel van deze fillers staan ook op de cd The Radio Libraries die je vlgs mij nog kan bestellen bij jingleweb.nl
Geplaatst 15 oktober 20178 jr. Auteur 14 minuten geleden zei Mart.: Veel van deze fillers staan ook op de cd The Radio Libraries die je vlgs mij nog kan bestellen bij jingleweb.nl Eindelijk toch iemand die oplet. Dirk
Geplaatst 16 oktober 20178 jr. Helaas kan die CD niet meer besteld worden, staat niet (meer) op de site.
Geplaatst 16 oktober 20178 jr. Auteur Je kan altijd nog een mail sturen naar het genootschap, misschien hebben ze nog een exemplaar liggen. Dirk
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.