Jump to content
DutchAnton

Jingle: RNI Goes 24 Hours A Day

Recommended Posts

Weet iemand welke muziek er is gebruikt in de super lange "Please login or register to see this link. " jingle gemaakt door Paul May (aka Paul Dean)?  De jingle wordt o.a. Please login or register to see this link. door Hank Knot genoemd. 

Ik zoek naar het muziekje die je in de 16e seconde hoort.

• Like 1

Waarschijnlijk uit een jinglepakket. Deze komt al aardig in de buurt, luister op 13 seconden:

Ja dat klinkt inderdaad een heel eind die richting uit,

Het is zo'n deuntje dat af en toe in mijn hoofd voorbij komt, en waarvan ik denk... dat wil ik hebben.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Similar Content

• By Broozen
      Hallo radiovrienden,

Weet iemand van jullie titel en uitvoerenden van het bedje onder de jingle "Mi Amigo's lieveling", ingesproken door Ad Roland? 
      Luister Please login or register to see this link. naar het voorbeeld, dat ik op normale snelheid heb gebracht, want het bedje is versneld. 

Alvast zéér bedankt
      Benno
    • By Broozen
      Wie zijn de makers van deze jingle? The Classics? Volgens Ad Roland zelf (en die kan het weten) zijn het NIET The Classics. Wie het weet mag het zeggen.
      Alvast bedankt!
      Benno

• By hans knot
      Aquila – Aquila Suite, First Movement Flight of the golden bird. In de programmering van Radio Veronica, in de begin jaren zeventig, bracht Lex Harding een item genaamd ‘drie in één’ in. Een aantal jingles werd er gemaakt met gebruik van de Aquila Suite. Het is een heel kort fragment dat op 50 seconden in the Flight of the golden bird te horen is.

Aquila Aquila Suite Veronica 3 in 1 Jingle - Lex.mp3
      384.1 kB
      Please login or register to see this link.
      24-07-2017

• By hans knot
      Chicago – 25 or 6 to 4 en Does anybody really know what time it is. Voor de jingle: ‘It’s the Merike Monster Music Mover’ op RNI in 1971 werd de intro van ’25 or 6 to 4’ gebruikt terwijl het uitro van ‘Does anybody really know what time it is.’ Werd ingezet voor de productie van deze jingle.

chicago music monster.mp3
      73.08 kB
      19-06-2017

• By Broozen
      Hallo radiovrienden,
      De tune van de Theo Stokkink Show op de vaste woensdag op Hilversum 3 uit de jaren '70 is algemeen bekend: 
      Tommy Boyce & Bobby Hart - It’s all happening on the inside (elpee-versie!!).

Daaraan voorafgaand zat steevast een Brits tekstfragment met 2 stemmen (1 links en 1 rechts): 
      ".... 2 different arms, 2 different legs, 2 different heads... Two different heads? What a monster!

Weet iemand waar dit fragment uit is gehaald? Een TV-serie? Een film?
      Bedankt voor het meedenken.
      Benno
  • Doneer

Support the Radiotrefpunt
    We appreciate all donations!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Recently Browsing

No registered users viewing this page.

• Member Statistics

• Total Members
      4,196
    • Most Online
      2,923

Newest Member
    Joep Meijsen
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.