Geplaatst 22 oktober 20178 jr. Hallo clubleden. Ik heb er weer eentje voor jullie. Dit keer de Top 40 van 35 jaar geleden. Die van 22 oktober 1982. Presentatie is uiteraard in handen van Lex Harding. Met het prachtige Private Investigations van Dire Straits op nummer 1. Ze hielden het daar 4 weken vol. Musical Youth die in dit uur al hard aan het stijgen waren zouden hun aflossen. Slechts alleen het laatste uur dus mocht iemand deze uitzending compleet dan is dat meer dan welkom. Mijn dank aan Henk Roos voor het delen van dit fijne uurtje. Veel luisterplezier! https://dave76.stackstorage.com/s/6weAkfCp7HhmbP8 22 oktober 20178 jr. bewerkt door dave76
Geplaatst 23 oktober 20178 jr. Dag Dave en Martin, Ik lees dat jullie nogal een verzameling Top 40 uitzendingen op de harde schijf hebben staan. Zouden jullie, indien mogelijk, in jullie collectie kunnen kijken of je toevallig de Top 40 uitzending van 13 juli 1979 hebt. Ik zoek van die dag ook nog de tipparade uitzending met Bart van Leeuwen en de Avondspits. Evt. Rock n roll methode van Felix Meurders, Radio Tour de France van die dag en evt. de Veronica uitzendingen op Hilversum 2 (13 juli 1979) Waarom? zie eerdere post in november 2013. Ps. knipsels uit die tijd heb ik al, een studiofoto ook en evenzo de Radio Caroline uitzending van die dag (bedankt Vincent! ). Dank alvast. 23 oktober 20178 jr. bewerkt door Gerrit Blaauw
Geplaatst 23 oktober 20178 jr. Is iemand bereid een Excel-bestandje te maken waarin vermeld staat welke uitzendingen inmiddels bewaard zijn, in welke kwaliteit etc. ? Dat kan een hoop uitzoekwerk en irritatie vermijden. Als niemand zich geroepen voelt wil ik het wel gaan uitzoeken.
Geplaatst 23 oktober 20178 jr. Auteur Dat is een goed idee Tino. Dat is voor zover ik weet nog niet gedaan. Iedereen die een uitzending (compleet of incompleet) heeft kan dan aangeven en zo kan deze worden meegenomen in de excel lijst en zo krijgen we een mooi overzicht. Ik heb dankzij anderen ongeveer 300 uitzendingen. Vooral uit de VOO periode en Radio 538 tijd. Ik had er veel meer kunnen hebben maar ik hou niet zo van de jaren 60 en begin jaren 70. Anders was ik wel rond de 400 uitgekomen. 23 oktober 20178 jr. bewerkt door dave76
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.