Spring naar bijdragen
dave76

VOO H3 Top 40 22 oktober 1982

Aanbevolen berichten

Dag Dave en Martin,
Ik lees dat jullie nogal een verzameling Top 40 uitzendingen op de harde schijf hebben staan.
Zouden jullie, indien mogelijk, in jullie collectie kunnen kijken of je toevallig de Top 40 uitzending van 13 juli 1979 hebt. Ik zoek van die dag ook nog de tipparade uitzending met Bart van Leeuwen en de Avondspits.
Evt. Rock n roll methode van Felix Meurders, Radio Tour de France van die dag en evt. de Veronica uitzendingen op Hilversum 2 (13 juli 1979)

Waarom? zie eerdere post in november 2013.
Ps. knipsels uit die tijd heb ik al, een studiofoto ook en evenzo de Radio Caroline uitzending van die dag (bedankt Vincent! ).

Dank alvast.

bewerkt door Gerrit Blaauw
  • Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is iemand bereid een Excel-bestandje te maken waarin vermeld staat welke uitzendingen inmiddels bewaard zijn, in welke kwaliteit etc. ?

Dat kan een hoop uitzoekwerk en irritatie vermijden. Als niemand zich geroepen voelt wil ik het wel gaan uitzoeken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is een goed idee Tino. Dat is voor zover ik weet nog niet gedaan. Iedereen die een uitzending (compleet of incompleet) heeft kan dan aangeven en zo kan deze worden meegenomen in de excel lijst en zo krijgen we een mooi overzicht. Ik heb dankzij anderen ongeveer 300 uitzendingen. Vooral uit de VOO periode en Radio 538 tijd. Ik had er veel meer kunnen hebben maar ik hou niet zo van de jaren 60 en begin jaren 70. Anders was ik wel rond de 400 uitgekomen.

bewerkt door dave76

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

• Doneer

Ondersteun Radiotrefpunt en Radio Erfgoed.

Wij waarderen elke donatie!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Onlangs hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

• Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      3535
    • Meest online
      1019

Nieuwste lid
    Tonnis

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze site ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid, en We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat.