Spring naar bijdragen

VOO H3 Top 40 22 oktober 1982


dave76

Aanbevolen berichten

Dag Dave en Martin,
Ik lees dat jullie nogal een verzameling Top 40 uitzendingen op de harde schijf hebben staan.
Zouden jullie, indien mogelijk, in jullie collectie kunnen kijken of je toevallig de Top 40 uitzending van 13 juli 1979 hebt. Ik zoek van die dag ook nog de tipparade uitzending met Bart van Leeuwen en de Avondspits.
Evt. Rock n roll methode van Felix Meurders, Radio Tour de France van die dag en evt. de Veronica uitzendingen op Hilversum 2 (13 juli 1979)

Waarom? zie eerdere post in november 2013.
Ps. knipsels uit die tijd heb ik al, een studiofoto ook en evenzo de Radio Caroline uitzending van die dag (bedankt Vincent! ).

Dank alvast.

 

bewerkt door Gerrit Blaauw
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een goed idee Tino. Dat is voor zover ik weet nog niet gedaan. Iedereen die een uitzending (compleet of incompleet) heeft kan dan aangeven en zo kan deze worden meegenomen in de excel lijst en zo krijgen we een mooi overzicht. Ik heb dankzij anderen ongeveer 300 uitzendingen. Vooral uit de VOO periode en Radio 538 tijd. Ik had er veel meer kunnen hebben maar ik hou niet zo van de jaren 60 en begin jaren 70. Anders was ik wel rond de 400 uitgekomen.

bewerkt door dave76
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.