Geplaatst 29 november 20178 jr. Beste vrienden van de zeezenders , aanverwanten en vage kennissen, Vorige week heb ik mij teleurgesteld "afgemeld" op het forum. ( week zonder Forum was ook wel eens lekker……hi ) En in kleine kring heb ik dat toen ook laten weten.Vandaag ( 29 november 2017 ) heb ik een lang en goed inhoudelijk telefoon gesprek gehad met de forum chefs en we hebben over en weer onze standpunten "gewisseld". Het is soms goed om even boos te doen tegen elkaar en dan te kijken waar de knoop zit-zat. Mijn kontakten met de forum chefs de afgelopen jaren zijn te waardevol om die zo maar "teloor" te laten gaan. Inmiddels was er al sinds een paar dagen het nodige, in mijn ogen, verbeterd aan het forum. Dit is gebeurd ook nadat Alex gecorrespondeerd heeft. Ik had eerder vandaag afgesproken dat ik mijn licht zou laten schijnen over hoe het forum er nu uitzag en de "bediening". Ik heb nog een paar aanvullende opmerkingen gestuurd zodat er naar gekeken kan worden op enig moment.Welnu, ik ben van mening dat zoals het er nu uitziet goed is. Zelfs ik kan er mee overweg ! Het is zou je kunnen zeggen "KISS" ( KeepItSimpel). Het is mij ook niet gelukt om te verdwalen. Voor alsnog ben ik tevreden zo vlak voor de feestelijke dagen. Vanwege de broodnodige transparantie wil ik jullie dit laten weten. 29 november 20178 jr. bewerkt door Juul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.