Geplaatst 19 december 20177 jr. Op donderdag 28 december 1978 zond de TROS de Nederlandse Top 100 van 1968 uit. DJ's van dienst waren Peter van Dam, Gerard de Vries en Ad Roland. Destijds opgenomen op slechte cassettes (BASF Ferro), vandaar de lichte tik in het geluid. Her en der zitten er wat vreemde knips in (geen reclame en nieuws); toch krijg je een goede indruk van hoe een gezellige TROS-donderdag er destijds uitzag. https://pixeldra.in/u/Yyy-ZW Gr, Melle
Geplaatst 19 december 20177 jr. Douwe zou je als je tijd hebt deze top100 van1968 willen plaatsen ,ik heb deze ook niet compleet bvb hartelijk dank. gr janV
Geplaatst 20 december 20177 jr. Hallo Douwe als je wilt zou ik deze ook wel compleet willen horen. M.v.g John
Geplaatst 22 december 20177 jr. Ik zal iemand vragen de band te digitaliseren als ik weer thuis ben. Groet uit Mexico!
Geplaatst 22 december 20177 jr. Auteur 10 uur geleden zei Albatrosstudio: Ik zal iemand vragen de band te digitaliseren als ik weer thuis ben. Groet uit Mexico! Douwe: Muchas gracias y felices vacaciones en Mexico! Gr, Melle
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.