Geplaatst 27 december 20177 jr. Wie o wie weet een betrouwbaar adres om een aantal VHS HiFi banden te digitaliseren. Hierop staat veel radio-, jinglemateriaal, deels zelf geproduceerd, dat ik graag weer digitaal in mijn bezit wil hebben. De Blaupunkt HiFi recorder waarmee ik alles indertijd heb opgenomen, ligt helaas op het recorderkerkhof... Alvast enorm dank! Een hartelijke groet, Wim
Geplaatst 27 december 20177 jr. dag Wim, Misschien is het handig als je laat weten wat je woonplaats is. Want in de buurt van iedere grote stad zit wel zoiets.
Geplaatst 27 december 20177 jr. Hallo Vincent, Dank je voor je snelle reactie. Een band of zes. Volgens mij zijn ze soms wisselend op SP en LP opgenomen. Al verwacht ik, al gravend in mijn brein, dat het meeste op SP opgenomen zal zijn... Ik heb geen idee hoe dat bij het digitaliseren gaat als er tracks SP en tracks op LP op staan. Het gedigitaliseerde materiaal op de juiste snelheid is namelijk wel handig...
Geplaatst 27 december 20177 jr. Een goeie recorder past dat vanzelf aan, zoniet kan je dat tegenwoordig met software oplossen. Aangezien je een betrouwbaar adres zoekt kan ik je adviseren het door Vincent te laten doen.
Geplaatst 28 december 20177 jr. Ik heb op marktplaats voor nog geen 30 euro de Sony DVD Recorder RDR-HX785 gekocht, perfect om je banden digitaal te maken. Erg makkelijk met bewerken en knippen. Gr Mart538
Geplaatst 28 december 20177 jr. Ik heb de RDR-GX 3. Maar ik heb alles al overgezet. Dus als iemand interesse heeft....
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.