Geplaatst 8 januari 20188 jr. Er bestaan verschillende opnames van de eerste Tipparade en Top 40 bij de TROS, op 3 oktober 1974. Maar wie kan mij dit dan verklaren, de lijst van de week ervoor, daadwerkelijk die van de Stichting Nederlandse Top 40 ... Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 8 januari 20188 jr. 2 uur geleden zei Tino: Er bestaan verschillende opnames van de eerste Tipparade en Top 40 bij de TROS, op 3 oktober 1974. Maar wie kan mij dit dan verklaren, de lijst van de week ervoor, daadwerkelijk die van de Stichting Nederlandse Top 40 ... Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren In feite is dit dus de eerste Tipparade bij de TROS. Hier is 'ie in z'n geheel (met originele bestandsnaam ) Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Martin
Geplaatst 9 januari 20188 jr. Op 9 september 1974 werd de (Veronica) Tipparade voor de eerste keer Door de Tros op Hilvesum 3 uitgezonden. Gr.thijs
Geplaatst 9 januari 20188 jr. 4 uur geleden zei thijs5326: Op 9 september 1974 werd de (Veronica) Tipparade voor de eerste keer Door de Tros op Hilvesum 3 uitgezonden. Gr.thijs Maar kennelijk zijn er geen opnames van vóór 23-9? Edwin
Geplaatst 9 januari 20188 jr. Dit artikel in het Leidsch Dagblad van 12-9-1974 geeft wellicht wat meer duidelijkheid. Er staat echter wel een tegenstrijdigheid in het artikel over de zender waarop de Top 40 en tipparade vanaf 1-10-1974 zullen worden uitgezonden (Eerst heeft men het over Hilversum III en verderop over Hilversum II). Feit is dat de Top 40 en tipparade vanaf 1-10-1974 op Hilversum III werd uitgezonden (De fameuze TROS-donderdag op Hilversum 3). Gr, Melle 9 januari 20188 jr. bewerkt door melle
Geplaatst 9 januari 20188 jr. Het zou leuk zijn als er opnames zouden opduiken. Eén bron is nl. geen bron.
Geplaatst 9 januari 20188 jr. 4 uur geleden zei Martin1968: Het zou leuk zijn als er opnames zouden opduiken. Eén bron is nl. geen bron. Voor mij is 9 september 100% zeker, omdat ik de uitzending gehoord heb en het vervolgens in mijn radiodagboekje heb geschreven. Gr.thjs
Geplaatst 10 januari 20188 jr. 20 uur geleden zei thijs5326: Voor mij is 9 september 100% zeker, omdat ik de uitzending gehoord heb en het vervolgens in mijn radiodagboekje heb geschreven. Gr.thjs Goed zo!
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.