Spring naar bijdragen

1000 zeezenderuren op cassette


Sapuripong

Aanbevolen berichten

Ik heb nog 1000 uur aan opnamen van zeezenders en commerciele  radiostations op cassette. Bijna alles is hier al aangeboden geweest. Heeft iemand nog belang bij de originele opnamen op cassette? Voor de liefhebber zijn ze gratis op te halen in Harderwijk (als het kan uiterlijk a.s. woensdag) Mocht iemand er belang bij hebben, reageer dan op deze discussie, of stuur me een mailtje wfc.janssen@hotmail.com

 

Een niet complete index is aanwezig.

 

Wim

bewerkt door Sapuripong
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Sapuripong:

 Voor de liefhebber zijn ze gratis op te halen in Harderwijk (als het kan uiterlijk a.s. woensdag) Mocht iemand er belang bij hebben, reageer dan op deze discussie,

 

Als ik dit bericht lees, dan schrik ik toch wel even. Zoveel uren en dan ook nog graag voor woensdag een antwoord.  

 

Vragen staat vrij, dus dat doe ik dan maar. Wat is de reden van dit plotselinge afscheid van al deze uren? Verhuizing, ruimtegebrek, ziekte, desinteresse ?

 

En wat gebeurt er als niemand interesse heeft? Gaan ze dan in de vuilcontainer?

 

Salut

Leendert

 

 

bewerkt door Leendert Vingerling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Leendert,

 

Het is inderdaad een korte tijd, as woensdag. Slechte planning! Ik bewaarde de cassettes bij m'n moeder in huis, maar zij is helaas overleden. Ik wilde de cassettes al veel eerder hier aanbieden, maar er kwam zoveel op me af dat dat er bij is ingeschoten. Ze stonden wel al een poosje op marktplaats, maar daar kwamen geen reacties op...

 

En nee, ze komen niet op de stort terecht, dat kan ik niet over m'n hart verkrijgen, want ik heb 85 procent zelf opgenomen, en de rest gekocht...

 

morgen ga ik ze in verhuisdozen inpakken, dat neemt minder ruimte in dan de opbergdozen waar ze nu in zitten. Dan gaan ze mee naar huis, al is daar weinig plaats. M'n vrouw ook weer blij 😂😂😂.

 

groeten,

 

wim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Sapuripong:

morgen ga ik ze in verhuisdozen inpakken, dat neemt minder ruimte in dan de opbergdozen waar ze nu in zitten. Dan gaan ze mee naar huis, al is daar weinig plaats. M'n vrouw ook weer blij 😂😂😂.

 

Dag Wim,

 

Bedankt voor je openhartige antwoord. Gecondoleerd met het verlies van je moeder. Aan alles komt een einde. Afscheid nemen van dierbaren is en blijft moeilijk. Ooit zijn wij ook aan de beurt.

 

De cassettes zullen ons wel overleven, maar  ik denk niet dat de volgende generatie er net zo zorgvuldig mee om gaat.

Sterkte met het inpakken.

 

Salut

Leendert

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.