Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Gezocht: PDF van boek over Sylvain Tack

Featured Replies

Geplaatst

SMC heeft toestemming om het boek over Sylvain Tack van Jan de Graeve te herdrukken. 
Er is een "klein" probleempje: er is geen digitaal bestand meer, dus we zoeken een PDF van het boek. Is er toevallig iemand die dit bezit? (In het kader van niet geschoten is altijd mis.)

Met een herdruk zouden we een aantal mensen die al lang op zoek zijn naar het boek een plezier kunnen doen. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Jan van Heeren:

SMC heeft toestemming om het boek over Sylvain Tack van Jan de Graeve te herdrukken. 
Er is een "klein" probleempje: er is geen digitaal bestand meer, dus we zoeken een PDF van het boek. Is er toevallig iemand die dit bezit? (In het kader van niet geschoten is altijd mis.)

Met een herdruk zouden we een aantal mensen die al lang op zoek zijn naar het boek een plezier kunnen doen. 

Johan de Graeve, niet Jan

• 1 year later...
  • 2 weeks later...
Geplaatst
  • Auteur

Het eerste deel (t/m blz 92) heeft SMC inmiddels ingescand aangeleverd gekregen. Dat is het deel dat gaat over de zeezenderperiode. De tekst is doorgelopen op eventuele foutjes en minimaal aangepast. Helaas is er daarna geen toevoer meer gekomen. Vooral het tweede deel is zeker nog interessant. (Hoe Sylvain in het gevang belandde.) Alleen het derde deel van het boek (over gezonde voeding) kan zonder meer weggelaten worden. Het wachten is dus nog op de levering van de volgende 100 bladzijden. Mochten we die nog in beztit krijgen, dan komt er zeker een herdruk.

• 2 weeks later...
Geplaatst

cIk heb het boek in mijn bezit. Alleen geen idee hoe ik een PDF bestand daar van kan maken. Misshien gewoon copieeren en gewoon opsturen of kunnen jullie daar niets mee? Ik hoor het graag van jullie.

Grt Rieni Lokerse

bewerkt door Lokeend

Geplaatst
1 uur geleden zei Lokeend:

cIk heb het boek in mijn bezit. Alleen geen idee hoe ik een PDF bestand daar van kan maken. Misshien gewoon copieeren en gewoon opsturen of kunnen jullie daar niets mee? Ik hoor het graag van jullie.

Grt Rieni Lokerse

Hoi Rieni neem even contact op met Jan van Heeren van SMC.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.