Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Stream Testuitzendingen Nieuwe 'Sterrenzender' United DJs

Featured Replies

Geplaatst

Ik heb net de opening gehoord met Mike Read. Net op het moment dat ik denk, leuke oude platen, komt er Ed Sheeran en meer nieuwe dingen. Ik vraag me af welke groep er luistert.

• 2 weeks later...
Geplaatst

Nu het station een tijdje draait vraag ik me af wat jullie van dit nieuwe station vinden. Gisteren werd bekend dat TuneIn ze niet op wil nemen als nieuw station. Een tegenvaller. Is het station nou zo anders als anderen? 

Geplaatst

Die stream hadden ze veel eerder moeten toevoegen. Nu vangen ze bot bij TuneIn. Dat is echt hét portal om op te staan als internet station. Verder laat de geluidskwaliteit nog steeds te wensen over, het klinkt allemaal als een slechte mp3 en ook per programma verschillend hoe het allemaal klinkt. Het ene programma is het andere niet qua sound en dat kan echt niet. Consequentheid gaat voor.

Verder is er maar 1 stream waar ze ook al de bietenbrug mee op gaan, hij valt vaak uit net als vorige week zaterdag. Al met al heeft concurrent Delux Radio dat al veel beter voor elkaar.

• 1 month later...
Geplaatst

Ik vraag me af of er mensen zijn die de 1e dag of opening opnamen?

Dit station is me even ontgaan door ziekte enz....

Hoop dat mijn verwachtingen gedeeltelijk worden ingelost.

Als ik zie wie er allemaal in het team zit  dan verwacht je toch wat.

Net ingeschakeld, Tony Prince en de muziek bevalt me wel

Groeten , Jean-Pierre

• 3 weeks later...
Geplaatst

Het station al diverse keren beluisterd

Soms is de muziek niet altijd wat ik wil

Maar het meeste bevalt me wel

Je hoort wel weinig in de media over United DJS maar er zijn tegenwoordig zoveel stations dat je moet kiezen . Maar na tijd luisteren besef je dat je afwisseling nodig hebt.  Maar goed ...we zijn verwend geworden. Op hun site bekeek ik eens diverse foto's. Als je hun gezicht van nu vind dan besef je pas dat we ook nog eens ouder worden. Soms dacht ik dat zijn opa's geworden een aantal. Maar ze kennen nog altijd hun vak!

Jean-Pierre

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.