Geplaatst 19 april 20187 jr. Veronica-Onbekend-DeKolderOpZolderShow-60minĀ Ā Uit het archief van Ton van Draanen, zonder datum.
Geplaatst 20 april 20187 jr. Vincent, uitzending is waarschijnlijk van 6 oktober 1973 tussen 0100-0200 uur. Ā Groet, Bertus
Geplaatst 20 april 20187 jr. Zo staat ie bij ons in het archief. Wij hebben dus een 9.5. cm/sec kopie van de master. De uitzendtijd was 24.00 - 01.00 uur. Ā dave baby cortez - hot cakekeith - 98.6 isley brothers - that lady roy wob - nancy sing me a song willy alberti Ā ????- de glimlach van een kind stones - something happend to me yesterday manfred mann - joybringer simon dupree and the big sound - kites ????? - let it be amboy dukes - journey to the center of the mind klaas vaak - ik hou van haar (and i love her) edgar allen poe - i'll be back de onbekende dendermondse zanger - ah maria Ā Ā
Geplaatst 20 april 20187 jr. 19 minuten geleden zei Juul: de onbekende dendermondse zanger - ah maria Stenders draait dit wel eens. Weet nu waar hij het vandaan heeft.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.