Geplaatst 19 april 20187 jr. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Uit het archief van Ton van Draanen, zonder datum.
Geplaatst 20 april 20187 jr. Vincent, uitzending is waarschijnlijk van 6 oktober 1973 tussen 0100-0200 uur. Groet, Bertus
Geplaatst 20 april 20187 jr. Zo staat ie bij ons in het archief. Wij hebben dus een 9.5. cm/sec kopie van de master. De uitzendtijd was 24.00 - 01.00 uur. dave baby cortez - hot cakekeith - 98.6 isley brothers - that lady roy wob - nancy sing me a song willy alberti ????- de glimlach van een kind stones - something happend to me yesterday manfred mann - joybringer simon dupree and the big sound - kites ????? - let it be amboy dukes - journey to the center of the mind klaas vaak - ik hou van haar (and i love her) edgar allen poe - i'll be back de onbekende dendermondse zanger - ah maria
Geplaatst 20 april 20187 jr. 19 minuten geleden zei Juul: de onbekende dendermondse zanger - ah maria Stenders draait dit wel eens. Weet nu waar hij het vandaan heeft.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.