Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

VOO H3 Top 40 10 juni 1983

Featured Replies

Geplaatst

Op deze zonovergoten zondag heb ik weer een fijne Top 40 uitzending voor jullie.

De Top 40 van precies 35 jaar geleden met als vanouds de presentatie in handen van Lex Harding.

Het is een prachtige lijst met veel moois zoals The Police, Spandau Ballet, Rod Stewart, David Bowie en Al Jarreau.

Mooie nieuwelingen van een rasartiest die al bijna 55 jaar in het vak zit. André van Duin met het voor vandaag toepasselijke Als De Zon Schijnt.

New Edition was een boyband uit een tijdperk dat boybands nog niet als paddestoelen uit de grond schoten. Zij zijn nieuw op 30.

De best verkochte 12 inch maxi single staat op nummer 3 en is van New Order, een act ontstaan na het noodgewongen opheffen van Joy Division.

Mijn grote vriend en inmiddels ook al niet meer onder ons Forrest staat op 25 met de opvolger van Rock The Boat. En op nummer 1, tja, je houdt ervan of je vind het helemaal niks, The Shorts met Comment Ca Va. Een jongensband die 2 hits wisten te scoren in de lijst der lijsten maar daarna snel in de 

vergetelheid raakten.

Geniet van deze mooie Top 40 van 10 juni 1983. Lekker voor in de tuin onder het genot van een hapje en een drankje!

https://pixeldra.in/u/8RWOvB

Geplaatst

Een week voor mijn verjaardag 🙂  Supergaaf. Ik was toen nog redelijk jong, maar kan me de tijd zeker nog wel herinneren. Michael Jackson was toen echt helemaal hot net als Doe maar.... en de Shorts een echte kermis hit 😉

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.