Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Radio 538, Top 40 22-06-2018 (laatste met Jeroen)

Featured Replies

Geplaatst

Op 22 juni 2018 presenteerde Jeroen Nieuwenhuize voor de laatste keer de Top 40 op Radio 538. Na 20 jaar Top 40 op TV en de radio zette hij er een punt achter. Ik heb de laatste 3 uur kunnen opnemen. Voor het eerste uur was ik te laat. Ik heb wel de verschrikkelijke lange reclameblokken en het nieuws eruit gehaald en dan hou je 2,5 uur over. Mocht iemand het eerste uur nog hebben dan kun je die hier toevoegen.

De muziek is totaal niet mijn smaak maar vanwege het feit dat er weer een Top 40 presentator afzwaait besloot ik hem op te nemen.

Vanaf 29 juni is Ivo van Breukelen de nieuwe Top 40 presentator. Of ik daar ooit iets van ga opnemen valt te bezien. Hooguit misschien de eerste.

Er zitten leuke uitzwaai reacties bij van Erik de Zwart, Wessel van Diepen, Ivo van Breukelen, Dennis Ruyer, Edwin Evers en meer.

Nieuwenhuize krijgt uit handen van Erik de Top 40 award en uiteindelijk sluit Jeroen op emotionele wijze na 20 jaar 538 de Top 40 af. Hij is uitgeteld...

https://dave76.stackstorage.com/s/lo36nnGVdJX2MQR

bewerkt door dave76

Geplaatst
14 uur geleden zei Tino:

Volgens mij kun je via de site van 538 programma's een week lang terugluisteren. Dus je moet het ook kunnen opnemen.

Inderdaad. Ik gebruik altijd de applicatie 'Telegram' waar ik de terugluisterbestanden van Radio 538 eenvoudig kan downloaden (zie afbeelding).

Hierbij de volledige Top 40 van afgelopen vrijdag, wat de allerlaatste was van Jeroen Nieuwenhuize:

https://pixeldra.in/u/mkOgrR

Gr, Melle

TELEGRAM-538 download.PNG

bewerkt door melle
toevoegen afbeelding telegram

Geplaatst
  • Auteur

Dank je wel Vincent. Het is waarschijnlijk de laatste Top 40 die ik aan de verzameling zal toevoegen en de enigste voor dit jaar.

Geplaatst
  • Auteur

Nee, die zal zijn bankrekening flink zien stijgen nu hij voor Talpa Radio aan de slag gaat.

Geplaatst
  • Auteur

Die wil ik ook wel horen al is het maar om te horen hoe hij het doet. Niet voor de muziek waar ik totaal niks mee heb.

Geplaatst
  • Auteur

Aah helemaal top kerel. Zoals ik al zei, de muziek die erin staat vind ik echt 10 keer niks. Daar wil ik deze uitzending ook niet voor hebben. Het is gewoon de eerste Top 40 uitzending met een nieuwe presentator en vandaar dat ik hem aan de Top 40 uitzendingen verzameling wil toevoegen. Zo heb ik ook de eerste en de laatste met Wessel en de eerste en laatste met Jeroen. Van Lex heb ik alleen de laatste maar niet de eerste. Die moet ergens rond februari 1970 van start zijn gegaan. Ik denk dat Juul daar wel meer over weet.

Ook zoek ik al jaren naar de eerste Top 40 uitzendingen van zowel Erik de Zwart (19-05-1989) en Gijs Staverman (07-11-1992). Van beide heb ik wel de laatste uitzending en van Erik zelfs 2 keer. (VOO en 538). Hopelijk komen deze opnames ooit nog eens boven water.

Geplaatst
  • Auteur

Wat! Een half uur uit de allereerste Top 40 uitzending met Erik. Voor mij 1 van de Top 40 uploads van dit jaar! Hier heb ik een decennium naar gezocht en ook al is het een half uur, dat maakt niet uit. Dit is echt te gek. Ik ga hem persoonlijk bedanken.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.