Geplaatst 28 juli 20187 jr. Vooral in het programma Baken 16 wordt er over de maaltijden ( lunch en avond eten) gesproken en dat zag er altijd goed uit , was dit fake of niet .Was de bevoorrading van de Mi Amigo in dit gedeelte van het laatste jaar wel goed ?? opvallend is ook dat de lieveling iedere week wordt ingesproken door Patrick V ( misschien waren de lievelingen voor 2 a 3 weken vooruit gepland?? De stemming aan boord was volgens mij in deze zomer bijzonder goed. Wie kan mij hier een deskundig😊antwoord op geven 28 juli 20187 jr. bewerkt door Revenge85
Geplaatst 22 augustus 20187 jr. Auteur Was de financiële injectie van Maasbach en Toornvliet hier ook van invloed op ????
Geplaatst 5 november 20187 jr. Dag Revenge85, Het enige wat ik me nog herinner van die tijd dat is dat de muziek goed klonk. Wekelijks stonden er in de kranten "bevoorrading Mi Amigo aangeslagen" of zoiets. Die mensen hadden het zeer moeilijk. Het kwam als een slag in mijn gezicht. Daarom, als ik die "smeerlappen" van het gerecht een loer kon draaien zou ik ZEKER niet wachten, nu nog niet zelfs. Ricky
Geplaatst 5 november 20187 jr. 6 uur geleden zei Revenge85: Wie weet hier een antwoord op In "20 jaar Radio Caroline" kun je er meer over lezen.
Geplaatst 19 juni 20196 jr. Auteur Op 28-7-2018 om 07:24 zei Revenge85: Vooral in het programma Baken 16 wordt in 1978 er over de maaltijden ( lunch en avond eten) gesproken en deze maaltijden zag er altijd goed uit , was dit fake of niet .Was de bevoorrading van de Mi Amigo in dit gedeelte van het laatste jaar wel goed ?? opvallend is ook dat de lieveling een paar wekenlang te voren ( in samenwerking met de collega's uit Spanje???) wordt ingesproken door Patrick V ( misschien waren de lievelingen voor 2 a 3 weken vooruit gepland?? , werd er voor betaald ???De stemming aan boord was volgens mij in deze zomer bijzonder goed. Wie kan mij hier een deskundig😊antwoord op geven.,
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.