Geplaatst 22 augustus 20187 jr. Veronica-19730100-KlaasVaak-SpecialVeronicaTunes Uit het archief van Douwe Dijkstra Weet iemand de exacte datum?
Geplaatst 23 augustus 20187 jr. Ik niet, Wel dat het voor 19 juli 73 dan moet zijn. Daarna was Klaas (Tom) weg. Het is trouwens OGM waarin......enz. Dat maakt het zoeken makkelijker Tino. 23 augustus 20187 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 23 augustus 20187 jr. 2 minuten geleden zei Juul: Ik niet, Wel dat het voor 19 juli 73 dan moet zijn. Daarna was Klaas (Tom) weg. Januari in ieder geval 23 augustus 20187 jr. bewerkt door Albatrosstudio
Geplaatst 23 augustus 20187 jr. Beste Tino en Juul, Dit is niet het programma "Ook goeiemorgen", maar "Vaaks fiasco". Deze werd begin 1973 elke zondagmiddag tussen 15 en 16 uur uitgezonden, met daarin in het eerste halfuur altijd een special. Toen ging dat om alle Veronica tunes, die de DJ's in de programma's gebruikten om het programma mee te openen (Soms na het draaien van de eerste plaat). Ik denk dat het van zondag 15 januari 1973 is, omdat er in dit programma een spotje voorbij komt van de Zesdaagse Ahoy, Rotterdam , die op de zondag erna (dus 22 jan) eindigt. Met vriendelijke groet, Gerard
Geplaatst 23 augustus 20187 jr. Ik ben er uit.........Er heeft weer iemand vreselijk zitten fröbelen en knippen. Eerst de aankondiging, die is van Ted Bouwens en daar na Klaas. Ted heeft nl wel heel erg kort bij ons gewerkt. En wat nog een mogelijkheid is dat Klaas met een stuk Ted bouwens begonnen is. Uiterst merkwaardig allemaal....... En ach, wie weet is het de warmte hier........... ik ga de tuin in voordat het gaat regenen. Ted in betere Veronica dagen. 9 december 1972 23 augustus 20187 jr. bewerkt door Juul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.