Geplaatst 24 september 20187 jr. 21 uur geleden zei Albatrosstudio: Nummer 8 is The spirit is willing van The hands of doctor teleny, de tune van Bert Bennett in Welkom in de wereld der wakkeren al weer 43 jaar geleden dat we dit dagelijks konden horen..
Geplaatst 24 september 20187 jr. Auteur 27 minuten geleden zei bert ree: al weer 43 jaar geleden dat we dit dagelijks konden horen.. Blijft mooi!
Geplaatst 24 september 20187 jr. 15 uur geleden zei PowerMusic: Een correctie voor nummer 6 dat is Herb Albert met "8" Ball 47 minuten geleden zei Albatrosstudio: Blijft mooi! Klopt het dat deze gebruikt werd bij "Radio Monique 3 om 3" Volgens wat ik hier heb in mijn archief zou dit een tune dienen te zijn van Monique Of ook elders gebruikt ? Dank alvast
Geplaatst 24 september 20187 jr. Auteur 5 uur geleden zei EventRMA: Klopt het dat deze gebruikt werd bij "Radio Monique 3 om 3" Volgens wat ik hier heb in mijn archief zou dit een tune dienen te zijn van Monique Of ook elders gebruikt ? Dank alvast Is mijn nummer 13 en volgens mijn omschrijving de tune van Peter de Groot op Radio Monique Op 23-9-2018 om 19:32 zei EventRMA: 07 vind ik niet Mijn nummer 14 Willy Schobben - Beach Party Tune van Krijn Torringa op Radio 819 Op 23-9-2018 om 20:05 zei PowerMusic: En wat is daar de titel en uitvoerende van? Willy Schobben - Beach Party
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.