Geplaatst 14 december 20186 jr. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein Monique - 19850610 - 1600-1747 - Ron West - Windkracht 4 Tot 6 [Datum Waarschijnlijk Correct] https://we.tl/t-MjrNVdcpXE 14 december 20186 jr. bewerkt door martinja
Geplaatst 16 december 20186 jr. Ron West, pseudoniem voor Ron Koene, heeft niet zo veel boord periodes gedaan. Een van de weinige programma's die bewaard zijn gebleven. Hij produceerde later aan land met Walter Simons de LP: het Radio Monique album. Bijgaand een foto in de boord studio van radio Monique met Ron(links) en rechts Frits Koning. Helaas gaat het niet zo goed met zijn gezondheid. Salut Leendert
Geplaatst 16 december 20186 jr. Ach, wat naar om te lezen. Ik ken hem alleen van Holland FM of Stadsradio Rotterdam. Opeens spoorloos van de radar verdwenen...
Geplaatst 16 december 20186 jr. 6 uur geleden zei Leendert Vingerling: Ron West, pseudoniem voor Ron Koene, heeft niet zo veel boord periodes gedaan. Een van de weinige programma's die bewaard zijn gebleven. 2419. Monique 963 Ron West show 18‑1‑85 13‑13.20h 20' 2525. Monique 963 Final Ron West show and start of Windkracht 4 tot 6 with Walter Simons Oldyearsday 31‑12‑85 ±15.30‑16.15h 45’
Geplaatst 16 december 20186 jr. Auteur 7 uur geleden zei Leendert Vingerling: Ron West, pseudoniem voor Ron Koene, heeft niet zo veel boord periodes gedaan. Een van de weinige programma's die bewaard zijn gebleven. Hij produceerde later aan land met Walter Simons de LP: het Radio Monique album. Bijgaand een foto in de boord studio van radio Monique met Ron(links) en rechts Frits Koning. Helaas gaat het niet zo goed met zijn gezondheid. Salut Leendert Ja, ik kan me Frits Koning nog wel herinneren. Die heb ik een keer aan boord gezien toen ik er was met je. Was een leuke tijd Leendert. Groetje, Martin 7 uur geleden zei Leendert Vingerling:
Geplaatst 17 december 20186 jr. 12 uur geleden zei Harm ten Brink: Ik ken hem alleen van Holland FM of Stadsradio Rotterdam. Opeens spoorloos van de radar verdwenen... Hij was misschien niet meer zo vaak op de radio te horen, want in 1991 heeft hij INFOthuis opgericht. Een regionale commerciële tv en teletekst zender voor Den Haag en omgeving. Dat was voornamelijk achter de schermen werken. Daarnaast houdt hij zich bezig met EPG dataverwerking bij GVIDI https://www.gvidi.tv/Team.html Salut Leendert
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.