Geplaatst 9 januari 20196 jr. Dat uwes het weet, zover het ... enfin Volgens berichten heeft Ad een schuur vol met ouwe zooi. En soms trekt hij er ook nog zo’n ouwe band uit ook. Tja. Laten we het samenvatten. Door een jong menspersoon met lang haar (waarschijnlijk ongewassen en werkschuw) opgenomen op 1 van de allereerste cassetterecorders. En dan op een dag dat Veronica niet zo lekker te ontvangen was. Uwes heeft een beeld. Welnu zo’n band dus. Maar we zijn de moeilijkste niet, met wat goeie wil een uniek tijdsdocument. Van 50 jaar her. Jan van Veen presenteert de bovenste 20 van de lijst. Bij ons. Zaterdag aanstaande. Waar anders?
Geplaatst 10 januari 20196 jr. Ik zit er klaar voor. Maar ehh... Hoe moet dat over 50 jaar ? Als men de Top 40 van 50 jaar geleden, van 50 jaar geleden met Rob van Wezel wil uitzenden ? Dan ontbreekt er wel een uur. Dat zien we tegen die tijd dan wel weer denk ik
Geplaatst 10 januari 20196 jr. We hebben een opslag en daar liggen fysiek alle tapes e.d. Hier is daar een deel van te zien. Maar alles heb ik gedigitaliseerd. Heb ik helemaal beschreven op onze website. fotoo:©Stichting Norderney 10 januari 20196 jr. bewerkt door Juul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.