Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Hoorden de Veronica dj s de plaat in stereo?

Featured Replies

Geplaatst

Deze vraag kwam eigenlijk net bij me op en ik wil hem  graag aan Juul stellen. Juul, als jullie opnamen met de dj, in Hilversum,  was dan het geluid in de koptelefoon van de dj in stereo?

Ik heb het gevoel dat jullie dat ingeschakeld hadden op mono. 

Ik denk dat dit aan boord anders moet zijn geweest want ik heb diverse life uitzendingen van boord gehoord waar Klaas Vaak platen draait waar duidelijk een kanaal van de 

platenspeler niet goed werkt waardoor b v complete zang of gitaar partijen weg viel. Ik kon daar nooit goed tegen want het verknoeide heel de plaat. Ook begreep ik nooit waarom

dat niet opgemerkt werd.

Zojuist schiet me ook te binnen dat Lex in de maand augustus van 1974 de plaat I don t wanna die in an air disaster  van Albert Hammond draaide en daarbij vertelde dat deze plaat zo mooi in stereo was maar dat hij daarvoor naar een andere studio moest.

Wim de Lang 

bewerkt door wim1958

Geplaatst

Dag Wim,

Ik had de pu voorversterkers  in mono ontworpen. Dus in alle studio's was het mono. De opmerking van Lex daarmee zal ie wel bedoeld hebben dat ie dan naar z'n kamer moest, daar stond een stereo installatie.

Lees maar even mee:

Deze inhoud is verborgen

bewerkt door Juul

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.