Geplaatst 13 september 20196 jr. Tja, ga het eens proberen maar zal wel moeilijk zijn. Is er ergens nog iets te vinden van de Vara dinsdag jaren 80? Verrukkelijke 15, Hollands Handwerk, Gesodemeurders, Paviljoen 3? Ook zoekplaatje zou te gek zijn. Het maakt me zo blij deze programma's weer te horen (jeugdsentiment)
Geplaatst 14 september 20196 jr. Op 13-9-2019 om 16:20 zei Quezwo64: Tja, ga het eens proberen maar zal wel moeilijk zijn. Is er ergens nog iets te vinden van de Vara dinsdag jaren 80? Verrukkelijke 15, Hollands Handwerk, Gesodemeurders, Paviljoen 3? Ook zoekplaatje zou te gek zijn. Het maakt me zo blij deze programma's weer te horen (jeugdsentiment) Op deze site staan diverse dingen. Deze link werkt bijvoorbeeld nog. Jeroen Soer mei 1986https://pixeldrain.com/u/TugKEB Én zo staat er wel meer. Vul de zoekterm 'VARA' maar eens in. 15 september 20196 jr. bewerkt door rauhfaser
Geplaatst 14 september 20196 jr. 4 uur geleden zei rauhfaser: Én zo staat er wel meer. Vul de zoekterm 'VARA' maar eens in. Met een zoekterm Verrukkelijke of Handwerk gaat het nog sneller!! (veel links werken niet meeer) 14 september 20196 jr. bewerkt door Omnivoor
Geplaatst 15 september 20196 jr. 15 uur geleden zei Omnivoor: Met een zoekterm Verrukkelijke of Handwerk gaat het nog sneller!! (veel links werken niet meeer) In dat laatste geval kun je de oorspronkelijke uploader pm'en. En ik zal zelf de komende dagen wel even kijken wat ik kan reposten. Edwin
Geplaatst 16 september 20196 jr. Auteur Dank voor de reply . Ven naar pixeldrain gegaan en heb me aangemeld maar kan niet vinden hoe ik moet zoeken....
Geplaatst 16 september 20196 jr. 5 uur geleden zei Quezwo64: Dank voor de reply . Ven naar pixeldrain gegaan en heb me aangemeld maar kan niet vinden hoe ik moet zoeken.... Volgens mij kun je daar ook niet zoeken. Dat moet je dus hier doen en eventueel bij de buren.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.