Geplaatst 21 november 20196 jr. https://pixeldrain.com/u/4B43ZHKZ Wie kent hem nog :-) 21 november 20196 jr. bewerkt door Albatrosstudio
Geplaatst 22 november 20196 jr. Ik ben met Tom Mulder ooit eens in die studio geweest. Waarom ? Ik heb geen idee. Was in onze TROS tijd. Ik denk eind jaren 70. Wat mij bij is gebleven dat in die studio voor het raam in de controle ruimte een heel grote betonnen pilaar stond die je bijna het uitzicht belemmerde. Maar nogmaals geen idee waarom we er naar toe gingen in Tom z'n Saab.
Geplaatst 22 november 20196 jr. Auteur 9 uur geleden zei Juul: Ik ben met Tom Mulder ooit eens in die studio geweest. Waarom ? Ik heb geen idee. Was in onze TROS tijd. Ik denk eind jaren 70. Wat mij bij is gebleven dat in die studio voor het raam in de controle ruimte een heel grote betonnen pilaar stond die je bijna het uitzicht belemmerde. Maar nogmaals geen idee waarom we er naar toe gingen in Tom z'n Saab. Was het toen al/nog eigendom van het Johnny Hoes imperium Juul? Daar heeft Sylvain Tack het aan verkocht begin 1975
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.