Geplaatst 22 november 20196 jr. Popcorn Makers – Toad in the hole. De a-kant van dit nummer was ‘Popcorn’ en de synthesizer hit van 1972. ‘Toad in the hole’ kwam voorbij op Radio Veronica in september van dat jaar op Radio Veronica, en wel op diverse momenten tijdens de verslaggeving van de Veronica Rally Sport uitzendingen in een promospot en als uurafsluiter. Popcorn Makers – Toad in the hole. De a-kant van dit nummer was ‘Popcorn’ en de synthesizer hit van 1972. ‘Toad in the hole’ kwam voorbij op Radio Veronica in september van dat jaar op Radio Veronica, en wel op diverse momenten tijdens de verslaggeving van de Veronica Rally Sport uitzendingen in een promospot en als uurafsluiter. https://filesender.surf.nl/?s=download&token=eafdd464-b717-482c-8f10-3e169d9c8e08 24 november 20196 jr. bewerkt door hans knot
Geplaatst 23 november 20196 jr. Hallo Hans, Leuk weer, Deze had ik niet gewoon gemist denk ik. Maar later vond ik toch het singeltje met de geele hoes. Bedankt weer. Dyo Aussieland
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.