Geplaatst 17 december 20195 jr. Leen Demaré opeens weg bij Joe! De 57-jarige Leen Demaré startte haar loopbaan in 1985 bij VRT Radio 1 en maakte furore bij Radio Donna in de 90s. In 2006 verliet Leen de VRT voor 4FM, dat later JOE fm zou worden en Joe. Opeens is ze niet meer bij de Joe ploeg! Joe heeft in november met geen woord gerept over het abrupte vertrek van Leen Demaré. Leen zelf heeft er ook nooit iets over gezegd in de pers. Het laatste programma was dus op zaterdag 23 november een complete verrassing voor de luisteraars! Persoonlijk pas vandaag ontdekte ik dat ze weg was ! Ook al omdat ik onlangs een zeer zware val maakte wat met de ambulance richting ziekenhuis(radio)betekende brrr Over de pijn gaan we niet praten. de zeerover werd in de pan gehakt door zwartbaard lijkt het wel en zo is de zeerover blauw en zwart geworden van onder tot boven, de ribben voelden zich niet lekker en nu nog niet ok en genaaide wonde in zijn voorhoofd , blauw oog , de schouder uit de kom weer op zijn plaats gezet door 2 dokters en hulp dus betekende opeens geen computer en getyp met de rechterhand o.a. gelukkig hier hulp van de vrouw en de dochter in verlof een tijd , nu helaas afgelopen met 1 linkse vinger lukt het ook al om wat te klikken alhoewel de muis wel wat dronken word van het gezweef overigens met dank aan Johan om mijn bericht te typen Och ja nog dit: Via Instagram liet Leen wel nog onderstaande weten: “En toen was het gedaan. Bedankt om te luisteren. En geen idee wat de toekomst zal brengen. In het Golden Radio club archief had ik geluk, Het programma is opgenomen geweest automatisch bleek na controle de computer blijft hier altijd draaien in Vlaanderen . Hierbij voor de liefhebbers haar laatste programma Wordt verwijderd op 24 december 2019 Joe - 20191123 - 1600-1900 - Radio-icoon Leen Demaré Laatste Programma-Afscheid.mp3 Download link https://we.tl/t-7Z3sTn9lUq https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191125_04737059
Geplaatst 19 december 20195 jr. Auteur Helaas gisteren ziekenhuis rond middag tot 19.30 uur of later onderzoek , uitleg vandaag terug tegen de middag het verdikt is schouder stuk uit en stukje brrrrrrrrrr niet goed maandag operaties bout erin of stukje uit lichaam gebruiken toch thuis met Kerstavond 24ste zegt men Mijn 100 percent MG weten ze heel duidelijk nu hopen dat men bij mij blijft en adem controleert anders moet ik...kan ik niet zeggen het beste iedereen voorgoed vandaag 1 vinger typen links lukt kon ook letters schrijven goedgekeurd en handtekening doen balen vandaag en 1 arm links gebruiken ben nu thuis in de namiddag en luister Radio 24 (ter gelegenheid 24 uur van Snaaskerke) hun player werkte niet toen helaas in september dus via Melinda Leffinge bij Middelkerke-Oostende 107.8 FM opgenomen met stick GELUId is wat het is op die afstand van mij op 20 km van Melinda moet alles nog afluisteren hoor een Hans..... een dj ......Maarten de Wit dan Melinda DJ Alain ..... denk vrijdag of zaterdag avond , 1e had het over ben terug zeer laat zaterdagnacht over info of uitslag de 24 uren van Snaaskerke Weet jij meer over namen djs ofzo van Radio 24 v an die 2 of 3 dagen evenementen radio op fm ook ? TOT............ Moet stoppen 19 december 20195 jr. bewerkt door Jean-Pierre De Zeerover
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.