Geplaatst 29 december 20196 jr. 01 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 02 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 2A Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 03 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 04 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 05 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 06 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 6A Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 29 december 20196 jr. Auteur 11 minuten geleden zei pvanklei: Radio Mi Amigo 259 pakket 1 Start Studio Oktober 1973 Heb ooit dat singeltje gekocht waarop dat kind met een erg kinderlijke stem zegt : " Ik luister altijd naar Radio Mi Amigo " om koppijn van te krijgen ah ja t'was een kind , als die dame dat nu zou terug horen denk ik dat ze rot schrikt ? haha Ik heb er maar enkele instrumentale jingels er uit gehaald ik kwam het gewoon tegen en ik dacht die gooi ik even op het forum. Ze komen van een harde schijf waarvan ik grote deels de data heb van kunnen terug halen ben wel veel kwijt. Gelukkig is hier veel terug te vinden een schatkamer is dit. 22 minuten geleden zei johan: Bedankt voor de mooie jingles Gr Johan. graag gedaan
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.