Spring naar bijdragen

Radio Royaal - Tom Tom Club - Tom van Dauven-1983


martinja

Aanbevolen berichten

Op 20-2-2020 om 03:08 zei bert ree:

zojuist nog een Tomtom club teruggevonden gemaakt voor radio Andromeda Oostende. Binnenkort hier ook te beluisteren.

Ik wacht in spanning !!

Iets wat ik toen vanuit Oostende hier niet kon ontvangen helaas 25 km ongeveer verder

ooit bij WMR Radio Koksijde herhalingen gedraaid 2 of 3 x  van Tom

iemand had in een kamer waarschijnlijk vergeten de deur af te sluiten denk ik de studiomeester

Daar bevonden zich op 2 of 3 weken programma's op cassettes

Ik had diverse cassettes bestemd voor de verzameling an diverse DJs daar gelaten voor in geval van nood

diverse studio tapes ook reserve bij ons opgenomen

de diefstal had als gevolg dat ik helaas een flink stuk van mijn WMR verzameling kwijt was

ik dacht toen al aan de toekomst

Nostalgie en waarschijnlijk 100 uur

Van Tom denk ik 28 tot 42 programs

we waren toen vooruitgelopen net omdat hij tijd had en van 5 dagen opeens 7 dagen deed

ook al dat verzenden, ik zat toen bv 7 8 10 dagen op zee moest ik voorzien

dat was balen dat zo'n hoop cassettes weg was

Vooral die bestemd waren om te houden

cassettes betaalde ik toen uit eigen geldbeugel

waar ik wel de muren van opliep was al de vrije tijd die Tom had opgeofferd voor niks was

dus de programmaleider begreep het

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja die leuke oude tijd - kwam gisteren na 15 jaar 2 foto albums van toen tegen en er kwam wat boven water, zelfs Leendert Vingerling op foto. Ik moet nog es kijken wat ik al heb ingescand en wat nog niet. Dat ga ik vandaag doen. Ze zaten in een koffertje wat hier 15 jaar in een hoek heeft gestaan en ik dacht dat er niets in zat, totdat ik die open ging maken en toen kwam de verrassing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alvast een paar kerstmarkt voor het eind van het jaar, want anders ga ik het misschien later vergeten

 

Radio Royaal Twan en Erik jan kerstmarkt 1 - opname van matige kwaliteit

Please login or register to see this link.

 

Twan en Erik Jan kerstmarkt 2

Please login or register to see this link.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.